Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ongo - unban req


~Misser~

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:132651080

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg var pakke mand og kom tilbage til mit firma. Jeg ser så en bil holde inde i mit firma. Jeg siger så "kør ud eller jeg tilkalder politiet." Han vælger så at lade være med at køre og jeg ringer efter politi.

Han køre så væk og ca. 3-5 min efter kommer der en betjent. Han kan så ikke gøre noget for der er ikke et bevis. Der går så ca. 2-3 min også kommer han tilbage og køre hen mod den person som holdte i mit firma. Personen bliver så stoppet. Han hopper ud af bilen og hans 3-4 venner kommer så hen og plykker betjent så han dør. (Personerne var ikke en del af det.) Jeg bliver så skudt efter og der får jeg af vide at jeg ikke skal tilkalde politi. Men der er gået 5 min siden og han to ikke hævn der hvor jeg truede ham så det er jo teknisk set RDM. Jeg caller og den admin der kommer (Nubcake), ham forklare jeg så hvad der er sket. Han svare så "Jeg kan ikke gøre noget medmindre at du har et bevis på at det er RDM" Jeg svare så "du kunne da prøve at spørge ham?". Han svare "Jeg spectater ham i stedet". Der spørger jeg så "Er du en af de admins der skal have bevis på alt?". Han svare "Nej jeg er en admin der bare giver folk en chance til". Jeg bliver så irriteret fordi at han ikke gider at gøre noget ikke engang at spørge ham der dræbte mig om hvorfor jeg skulle dø og svare "Så du er en admin der ikke giver folk en straf". han svare "Nej jeg er en admin der giver folk chancer". Jeg spørger så fordi at jeg ikke føler at jeg får et svar på mit spørgsmål "Så du er en admin der ikke giver en straff for at blive mere populær?". Han svare så "Hold hold hold det er jeg ikke?" Jeg svare så som en joke "Jeg holder da stille". Han siger så "Vi ses om 1 dag du skal ikke være flabet". Jeg føler det er uretfærdigt for han gjorde ikke noget ved RDM sagen andet end at fortælle mig at jeg skal have bevis på at han har RDM´et. Jeg snakker derefter med @Dynn hvor jeg forklare det hele. Han bliver så forvirret og fortæller at han ikke kan gøre noget der. Jeg ville så tage kontakt til Nubcake over TS men jeg fik bare Kick. Dynn sagde også at det var mærkeligt at Nubcake ikke engang tænkte på at spørge ham der dræbte mig om hvorfor at jeg skulle dræbes.

 

Jeg føler så at jeg burde få unban fordi at jeg sagde undskyld flere gange og spurgte om jeg ikke please nok måtte få en chance til nu når han var en der gav folk en sidste chance. Jeg fik så afvide at det var for sent at sige undskyld. MEEEEn det er aldrig for sent at sige undskyld hvis man faktisk mener det. Han vælger så at give mig ban med grunden "Flabet i case, Lytter ikke". Der, der tænkte jeg inde i mig selv, "Hvorfor?" Spørgsmål er spørgsmål og det er ikke flabet at stille spørgsmål. Jeg lyttede også til alt hvad han sagde men jeg havde det som om at han ikke lyttede til mig for da jeg sagde undskyld og sagde at det ikke var meningen der fik jeg som sagt at vide at det var for sent at sige undskyld. Og jeg endte så med at få ingenting ud af en case men i stedet få ban fordi at jeg var utilfreds med at jeg skulle have bevis på at han havde RDM,et i stedet for at have spurgt ham der dræbte mig skulle jeg have bevis på det hele.

 

Håber at både Dynn og Nubcake Læser dette!

 

Hav en fortsat god aften hilsen Ongo! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:132651080

Grund: Flabet i case - Lytter ikke til staff.

Navn: Ongo

AdminID: STEAM_0:0:13065718 - NubCake [junioradmin]

Unban: 29-04-19 19:20

Banned: 28-04-19 19:20


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ongo.
Beklager det sene svar.

 


Du var virkelig flabet midt i casen. Og det var der din 1 dags  ban kom fra.

Jeg mindes ikke om at bede dig om at komme med nogle beviser.
Jeg nævner at jeg vil kigge på ham i spectate for at se om han nu skulle bryde nogle flere regler inden for kort tid.

Som du selv nævner så vil jeg hellere give folk en chance, hvilket du ikke kunne acceptere.
Jeg er ikke ude på at blive populær blandt spillere, men derimod at give dem en chance i håb om at de ændre sig.
Det er tit at de ændre sig når man giver dem den her chance fordi de bliver behandlet med respekt.

Angående TS, der har jeg ikke kicket dig. Hvad der er sket der ved jeg ikke.

1 dags ban var måske for længe.
Men til en anden gang, lad nu vær med at diskutere med en staff når der faktisk er styr på det 🙂
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.