Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


[MVG] KrogH!

Recommended Posts

Ingame navn: KrogH
SteamID: STEAM_0:1:27080521
IRL Navn: Mathias Krogh
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har haft staff på en Star Wars Rp før så jeg ved stort set alt om staff.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi jeg syntes selv at jeg kan gøre en forskel og jeg har haft en lille smule erfaring før.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jep det har jeg har kendskab til og jeg har burgt det et par gange. 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jep jeg kan snakke flydende dansk og skrive men jeg bruger mest min mic ingame

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på vær dag men jeg har eksamen så jeg skal også passe det men jeg kan stort set være på vær dag

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en meget ærlig person jeg tager tingene som de kommer. Jeg er stort set altid glad og elsker at spille gmod
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.