Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om MOD - SwiftGaming


Swiftgaming

Recommended Posts

Ingame navn: SwiftGaming

SteamID: STEAM_0:0:115023925

IRL Navn: Victor

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg. Jeg har selv været ejer af to server. Jeg har også været tideliger MOD på den gamle stavox som detsvære blev lukket. Så har jeg også været admin på 3 andre servere. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 Jeg er mere kvalificeret, da jeg selv har haft flere servere, og jeg har været staff på den gamle stavox server. I skal vælge mig, da jeg er meget god til at lytte til begge sider af en sag. Jeg er altid positiv og imødekommende. Er også meget god til at bevare den pæne tone selvom at andre ikke taler pænt til mig. Jeg vil altid være on duty og siger aldrig nej til en opgave. Er dog ikke så meget tålmodighed hvis folk bliver ved med at snakke grimt til mig og være flabet.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har erfaring med ULX. Jeg har ca. haft 1 års erfaring med ULX og syntes salv jeg er ved at have godt styr på det. jeg er blevet oplært af AniTexs som var tideliger admin på den gamle stavox.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er født og opvokset i danmark og kan derfor tale/skrive flydende dansk. jeg har en helt fin mic som fungere og jeg bruger den altid.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på næsten alle ugens dage. kan dog kun være på efter 16:00 på hverdage.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nej syntes enlig det var alt i burde vide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.