Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff - Ansøgning - Smølfen


Wahwi

Recommended Posts

Ingame navn: Smølfen
SteamID: STEAM_0:1:33514043
IRL Navn: Magnus
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Jeg har tidligere haft min egen server, det medføre så at jeg har lært mig selv op. Så jeg ved de fleste commands.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
I skal vælge mig fordi jeg har det der skal til, både fordi jeg har haft min egen server og fordi jeg taler pænt til spillere. 
Jeg giver ikke mine venner andre muligheder som de andre spillere har. Det skal være retfærdigt og sjovt at spille på "Serveren"
Jeg har altid syntes at Spillere er vigtigere end mine ting. Så jeg ville heller tage Admin Cases end spille med mine venner osv.
Det er både fordi jeg elsker og være Staff, men også fordi jeg tager tingene meget seriøst. Så jeg bruger ikke 1 min på at løse problemet eller sagen.
Fx. i en sag om "RDM" Så høre jeg godt efter hvad Spillerne siger og hør  fra begge sider af før jeg tager beslutningen om straffen.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender alle ULX kommandoer, jeg har jo selv haft en server (Står længere oppe) Derfra har jeg jo lært rigtig meget.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg bruger altid min mikrofon. Jeg har styr på grammatikken, synes jeg da selv. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg kan være på 5 - 8 timer om dagen. Og i weekenden 8 - 13 timer. (Kan være jeg skal noget andet "Til fødselsdag eller andet")

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg har snakket lidt grimt engang. Jeg er stoppet med det, men jeg snakket kun grimt da folk pissede mig af. Og det er jeg stoppet med...

Fordi når man skal være Staff skal man snakke meget pænt, lige meget om spillerne snakker grimt til en selv. 

 

Håber i kan lide min Ansøgningen.

Jeg har lige fået nyt Tastetur så skal lige lære og skrive hurtigt igen.

Men kan for det meste skrive rimelig hurtigt.

 

 

Mvh Magnus :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.