Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod / Admin ansøgning


FrozenShadow9

Recommended Posts

Ingame navn: Bente Eriksen
SteamID: STEAM_0:0:35183898
IRL Navn: Morten
Alder: 15
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg har prøvet at være admin / mod på andre serverer før, Og jeg vil gerne hjælpe jer med at holde styr på folk og gøre at de syntes at det er sjovt at spille inde på serveren, jeg har lagt mærke til at nogen gange kommer der ikke en mod eller admin når han har brug for hjælp.

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Jeg kender godt ULX kommandoerne, jeg har prøvet at være mod / amdin på ZreakRP, HotShot, så jeg ved godt hvordan det  hænger sammen, og hvad man skal gøre.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja, jeg går i 9 klasse, og har boet i Danmark hele mit liv.

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg har erfaring ULX, og jeg ved godt hvordan man skal være overfor andre players, hvordan man skal hjælpe dem og hvordan man finder ud af hvem der bryder reglerne, og hvem der ikke gør.

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja, somsagt har jeg været adimn på ZreakRP, HotSHot, så jeg ved godt hvad det hele går ud på, og hvordan man skal være overfor andre. Jeg har brugt ulx mange gange før og jeg ved hvordan det fungerer.

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg var Admin på begge server og jeg var det i et par måneder, men så lukkede de serveren. Jeg fik tit afvide at jeg var en god admin og aldrig admin aboused, jeg hadder admin abousers fordi at det bare ødelægger spillet for normale players som bare spillet spillet.

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil give ham jail / kick med en warning altså hvis jeg så at han gjorde det igen ville han få ban i 1-2 dage.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil sige til ham at han ikke måtte fading-door abouse, og give ham en warning, jeg ville tp dem der døde tilbage og give dem deres våben og lade raidet fortsætte og cloake mig selv så jeg kunne se hvis ham gjorde det igen.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Sige at de begge skulle stoppe og lade hinnanden være, hvis de ikke forstår dette, ville jeg jaile / kicke dem, eller mute / gag i 20min.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville banne ham, fordi at man ikke gidder at hvor sådan nogle folk inde på serveren, og fordi at det bare ikke er iorden at true med at ddos en server.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: siger at han skal ændre det da at man ikke må hedde sådane nogle ting inde på serveren, hvis han ikke gør det, ville jeg bare gøre det for ham. og hvis han bliver ved banner jeg ham i 1-2 timer.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Siger at han skal læse reglerne inden han begynder at spille, og jeg ville nok refund dem han raided med penge hvis de havde printers og give dem deres våben tilbage.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.