Hop til indhold
Stavox

[Afslået]vi prøver igen :P Emil Poulsen


EmilPoulsen

Recommended Posts

In-game navn:emilpoulsen 
SteamID:STEAM_0:1:11561680
IRL Navn:emil la cour hansen Poulsen	
Alder:16	
Hvorfor skal vi vælge dig som mod?:jeg er en Afren Spiller/ admin/Owner/Modder// og hved hvad jeg skal gører for og få en sever til og værer god og Børne opfører sig Onligt ! 
Kender du ULX kommandoerne?:ja 
Eventuelt lidt info omkring dig selv:jeg hedder emil er 16 abjeder som Landmand Fuldtid på en Svine Farm og har spillet Pc lige siden jeg kan huske :P jeg har ADHD og er Ordblind :P 



// EXTRA 

 jeg er som Folk hved en som tager spillet tæt på mig så jeg kan godt lave Om på Mit Agsang og jeg kan godt Leve mig ind i det men Gør dette kun for og have det sjovt :P men har ikke gjort det i lang tid :P 
Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn:
SteamID:
IRL Navn:
Alder:
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:
Har du erfaring med ULX kommandoerne?:
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv:


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:
Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn:emil poulsen
SteamID:STEAM_0:1:11561680

IRL Navn:emil la cour poulsen
Alder:16
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:jeg er en afaren spiller om hved hvad han laver og kender til hvordan man får børn til og opfører sig onligt
Har du erfaring med ULX kommandoerne?:ja
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:jeg synnes at man skal snakke med forlk da det kan blivet misforstået når man skriver

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:er gammel sever ejer og hved hvad det kræver for og holde styr på spillerne
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ejer :P
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: var ejer på severen heletiden vi hade severn oppe i over 5 månder :P // og hygget med stremerne https://www.youtube.com/watch?v=b9vICNF8REo
Eventuelt lidt info omkring dig selv:jeg er 16 år og abjeder som landmand fuld tid :P jeg er Ordblind  


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: jeg ville lave ham til Citizen og jaile ham imens jeg beder ham om og læse Reglerne

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: jeg vil jaile ham og give dem som Radet deres Våben til bage  

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:jeg vil tage dem og Skælle dem ud og hører hvofor de ikke kan opører sig onligt og hvis de bliver hved vil jeg jaile dem i hver sing side af byen

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:1 banne // 2 advare Ejere // 3 ikke meget mere vi kan gører

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:jeg giver ham en advarsel hvis han ikke endre det vil jeg nok jaile ham i et godt stykke tid og der efter vil jeg lave ham til Citizen :P  

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:jeg vil give dem tignene til bage og der efter vil jeg jaile ham imens han skal læse reglerne

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.