Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - //Shaaxy


ShaaxyPinguin

Recommended Posts

Ingame navn: //Shaaxy :3 (Ændret til "TQN Shaaxy")
SteamID: STEAM_0:0:39680163

IRL Navn: Magnus
Alder: 18 år


Før de opfølgende spørgsmål bliver besvaret, vil jeg gøre opmærksom på min ansøgning fra Januar,
hvor jeg blev tilbudt en plads på holdet, som jeg, grundet manglende tid, valgte at takke nej til.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?
Ja. Har ejet min egen CSS server, været admins på adskillige andre servere(både GMod og CSS), Ejet min egen Minecraft server, været moderator på en twitch chat, og er fra d. 15 Juni, en forhenværende Elite Game Master og Developer på en World of Warcraft Private Server kaldet "World of The Gods" under navnet "Terrikn".
Har derudover også arbejdet med HTML og JavaScript til at lave et minispil.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

I skal vælge mig fordi jeg igennem adskillige moderator/admin jobs har skabt mig noget erfaring.

Min modenhed kan komme mig til gode, og dertil er jeg, gennem mit Game Master job, blevet generelt god til at håndtere admin cases. 
Jeg kender commandsne, jeg er en flink og imødekommen person og jeg er dedikeret i mit arbejde.

Jeg har stor erfaring med DarkRP da det primært er det eneste jeg har spillet.

Jeg stræber efter at være perfekt, og derfor har jeg også stor respekt for spillerne, og jeg vil uden tvivl være neutral, og ikke forhastet, samt tage begge sider af samme sag i min overvejelse i en sag der berører flere spillere.
Har altid haft en kærlighed til moderator jobs, og har også derfor altid ønsket at være en del af dem, gøre en forskel og hjælpe andre.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Jeg har kendskab til dem, da jeg før har brugt dem, selvom det godt kan være et stykke tid siden jeg sidst benyttede mig af dem. 
Hvis jeg bliver accepteret læser jeg selvfølgelig op på det for at forhindre misforståelser mm.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?
Jeg er født og opvokset i Danmark, men kan nemt gå over i det engelske hvis det skulle blive nødvendigt.
Derudover bruger jeg helst min mikrofon da det synes at være nemmere at komme i kontakt med personer, samt løse eventuelle problemer hurtigere.

Hvis en spiller oplever problemer med deres lyd, kan man selvfølgelig altid benytte sig af chat systemet for at kommunikerer med dem.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden? 

Lige PT. har jeg mulighed for at være online hele dagen da jeg har læseferie/sommerferie,

men til hverdage er det generelt fra klokken 15:00 - 24:00, at jeg har mulighed for at være online.
Weekenderne er ofte tomme, så derfor massere af tid til at være online i.

Derudover kan jeg altid fanges på facebook, skype eller endda teamspeaken, hvis et problem skulle opstå, hvor min assistance er nødsaget.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?
Jeg er en åben, udadvendt og venlig person. Jeg lytter gerne, før jeg selv åbner munden og jeg går meget op i at udføre alting til perfektion. 
Jeg har ingen problemer med at arbejde sammen med andre, da dette er noget jeg ofte har oplevet, men kan også selv tage initiativ.
Til dagligt studerer jeg på et handels gymnasium, og holder af at styrketræne (til tider, lol).

Hvis i synes at mangle information omkring mig som person, eller generelt bare har spørgsmål er i mere end velkomne til at kontakte mig :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi to har mødt hinanden inde på Stavox før, og du virker meget flink og fornuftig.

Din tidligere ansøgning har mange +reps, hvilket også er positivt.

Alligevel vil jeg stemme neutral rep fordi jeg ikke har set dig sååååå meget inde på serveren.

 

Forresten, det er ikke nødvendigt at skrive dit fulde navn ved "IRL Navn".

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

 

+ Virker meget moden som spiller. (Har sikker noget med din alder at gøre)

+ Virker til at havde et overblik inde for staff arbejde. 

 

- Er lidt skuffet, at du ikke skriver hvad for nogle server inde for Gmod, som du var staff på. Da det helt sikker ville give et bedre og større overblik, hvad du kan som staff. Du skal tænke på. At der er en stor forskel på en lille server til en stor server. 

- Synes ikke jeg ser dig så meget inde på serveren.

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

@EDDY 
Har været Mod på en engelsk server, ikke så stor, ville skyde på der var mellem 10 - 15 spillere online i weekender, er ikke engang sikker på om den stadig er oppe og køre.
Blev ikke hængende særligt længe, men igen et engelsk staff team, hvilket jeg også var en del af på WoW, som lidt er det jeg prøver at komme væk fra ved at forlade dem netop idag. Savner det danske.
Har også puslet lidt rundt med min egen server for lang tid siden, ikke nogen aktivitet, men kunne godt lide at flyve rundt og prøve forskellige kommandoer af med mine venner.
Men om det er en stor eller lille, så er jeg vant til de pressede situationer der kan opstå.
Den WoW server jeg var Elite GM på, havde i weekenden op til 120 online spillere, og vi var ofte kun 2 - 3 GMs online til at håndtere de problemer de end måtte have.

Er selvfølgelig ked af at høre du ikke har set mig online, selvom jeg prøver at være online det meste af dagen.
Men tak for de fine ord, og for at give din mening til kende! Det varmer :)

Link til kommentar
Del på andre sites

@PedoBear Tak fordi du valgte at give din mening til kende! 
Kan se ved at kigge kommentarerne igennem at folk ikke så meget opdager at jeg er inde, hvilket jeg finder en smule mærkeligt?
Det er vel fordi jeg kun går sammen med udvalgte personer, eller hygger med min klan. Kan også godt tage mig selv i at gå rundt i spawn, men jeg kan bedst lide at have noget at lave såsom at raide, bygge eller printe penge hvilket ofte resulterer i at jeg ikke møder så mange nye mennesker. En person som jeg virkelig har haft det sjovt med er Claus Hansen, ham og mig har ærligtalt lavet nogle sjove ting, især når alle folk var gået i seng og vi stadig sad klokken 2/3 stykker om natten, nåh men det var lidt et sidespor. 
Alt i alt er jeg altså meget ofte inde, har været online på serveren siden min tilbagekomst i onsdags i ialt 93 timer, og det har endda været imens jeg har haft travlt med eksamens relaterede opgaver. Fra og med tirsdag i næste uge, er jeg 100% færdig med eksamenerne og vil derfor få mulighed for endnu mere tid at være online i.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.