Hop til indhold
Stavox

"du dårlig ADMENDT"


Schumacher

Recommended Posts

"Du dårlig admin. Du ikke sød. Du bliver til hakkekød, når jeg er færdig med dig. Jeg vil skyde dig i gmod, som den dumme hund du er - uden salt og peber!

Du mangler noget at lege med, og det kan godt være, at jeg er 6 år, men jeg vil ikke have du skal være det du er!"

 

Jeg ville være mest bekymret over, at han siger, du mangler salt og peber. 
Man bør aldrig gå ned på mængden af hverken salt eller peber.

Link til kommentar
38 minutter siden, Houston skrev:

"Du dårlig admin. Du ikke sød. Du bliver til hakkekød, når jeg er færdig med dig. Jeg vil skyde dig i gmod, som den dumme hund du er - uden salt og peber!

Du mangler noget at lege med, og det kan godt være, at jeg er 6 år, men jeg vil ikke have du skal være det du er!"

 

Jeg ville være mest bekymret over, at han siger, du mangler salt og peber. 
Man bør aldrig gå ned på mængden af hverken salt eller peber.

Tak for oversættelsen Mr. Houston- du er manden!

Link til kommentar
2 minutter siden, Schumacher skrev:

Sådan er det jo når man er Houston. Hvis du ligger mærke til det, er det også 50% af hans staffs der har +reppet.

Rettelse - 23% af mine staffs. Faktisk har kun tre af mine forrygende staffs givet mig et plusrep. 
Men jeg vil da gerne medgive, at det er for få. Jeg tager en alvorssnak med de andre senere.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.