Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban request


danish memes

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:65668619

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg skød 2 personer der var i case og det var mega dumt af mig det kan jeg godt se nu. jeg var over gearet og sad med en af mine venner som endte med at få ban for noget "terrorisme" senere hen. jeg vil Aldrig gøre sådan igen det var mega dumt og flabet af mig. jeg savner Stavox og tænkte mig ikke om. den ene i casen var min ven der grunden til jeg skød ham var at begyndte af slå mig og jeg havde næsten ingen liv tilbage så var bange for han ville dræbe mig. det var dumt jeg skulle bare have løbet væk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:65668619

Grund: 2 x rdm i case - Jeg er ligeglad - har været jailet så mange gange før

Navn: blind fin

AdminID: STEAM_0:0:64824744 - JackS [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-12-18 14:22


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.