Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Fed server!


SCUMshootNAKE

Recommended Posts

Ingame navn: SCUMshootNAKE
SteamID:STEAM_0:0:37642970 
IRL Navn: Sebastian Ladefoged
Alder:15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: yes, sagde op som h admin på artex for et par dage siden. 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Syntes selv at jeg gør det godt, også ELSKER jeg at hjælpe andre.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg kender de fleste commands. 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja og ja, bruger altid min mic - dog er der en gang imellem jeg ikke orker og sidder og skriver istedet for. 
Jeg snakker flydene dansk og spiser mega mangé frikadeller <333
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Et par timer efter skole - og derefter er jeg væk i et par timer også er jeg på resten af aftnen. Så jeg vil være på minimum 5 timer om dagen!
Mandag - 12-14:30 og igen fra 19-23/23:30
Tirsdag - 14:30-15:30 cirka og igen fra 20:40-23/23:30
Onsdag - 19-23/23:30
Torsdag - 18-23/23:30
Fredag - 18-02                                                                                                                   
Lørdag - hele dagen og natten 
søndag - hele dagen og frem til 23:30 cirka                                                                                                                   
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg spiller ishockey i min hverdag, det er derfor at jeg altid er væk et par timer om dagen. Vi træner nemlig hver dag da det er elite mæsig nivue. 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.