Hop til indhold
Stavox

[Afslået] KgamerDK - Staff Ansøgning


KgamerDK

Recommended Posts

Ingame navn: KgamerDK 
SteamID: STEAM_0:1:39215499
IRL Navn: Kaper Møller
Alder: 15 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har haft 2 server og har en ny nu her også plus har også varet admin på andre server

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg ville sige i skulle tag mig da jeg har haft 2 og har også en nu og har varet admin mange gange 
før og jeg kunne godt bruge nogle admins der vile tag hånd om dem der ikke kan finde ud af at rp og det vil jeg gør en stopper for så jeg ville hjælp alle dder vil have hjælp og jeg er også hurtig til
at komme når de kaler på en admin så kommer jeg 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja for har jo haft 2 server ig har en nu

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja og ja jeg er fra danmark så jeg kan snakke flydende dansk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg spiler nok 3 til 5 timer om dagen og i weekenden spiler jeg all for maget

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: min mor og far bor ikke sammen mere og så har jeg spillet gmod i lang tid og bruger lang tid på min pc ville nok sige for meget. 
men jeg er her for nogle dag siden er jeg startet på yt og jeg vil nok også lave mange videoer som admin så man kan se jeg ikke laver noget dåmt
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.