Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban mig stavox pls


Go8g9e

Recommended Posts

______________________________
SteamID: 76561198322539443
Hvorfor skal du unbannes: For lang tid siden spillede jeg her inde på stavox og blev banet men det var ikke mig. Jeg holdte land med nogle af mine venner og jeg skulle ud og købe noget mad og drikke med nogle af mine venner men der var 4 der hjemme og de gjorde det. Og det er lang tid siden og har brugt så mange penge der inde. Og er meget ked af det der skete der inde. Ved ikke hvad de gjorde men der vor jeg var kommet hjem var jeg bannet og de grinte bare.
 Og er meget ked af det. Jeg ved det er min skyld af jeg ikke slukket min computer men ja. Undskyld håber i forstår hvordan det er det er ikke så rart at have ban for noget som man elsker og som man ikke selv havde gjort men er meget ked af det håber af jeg for unban og for nu af vil jeg altid slukke min computer håber i forstår,og ved i nok ikke tror på det for alle kan finde på sådan en historie men håber på det og lyver ikke tro mig pls.

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.