Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Bilrotten

Recommended Posts

Ingame navn: Bilrotten
SteamID: STEAM_0:0:41235580
IRL Navn: Adam Fischer
Alder: 13 Bliver 14 den 23.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg spillet gmod i 1900+ timer jeg har en del erfaringer med at styre en gmod server da jeg har en del erfaring fra gmod

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Jeg har været admin på stort set alle John's servere (Frag-gaming og Xenongaming)Og var admin førhen på Stavox

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jeg er fuld Dansk og får gode karaktere i det danske sprog

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg har arbejdet som admin på 
mange Danske servere jeg har også selv haft en dedicated server

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Ja som sagt jeg hedder Adam jeg bor omkring Vestsjælland går i 8. klasse og i min fritid kører jeg 
Motocross jeg har dog lige solgt den da jeg skal købe en nyere


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: I mine øjne mener jeg at massrdm er over 3+ kils, uden grund og jeg ville tage fat i ham og han vil få perm, men det kommer an på hvilken grad af mass rdm men hvis det bliver over 3 vil han få perm.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville give ham en warning, og hvis det fortsætter vil jeg kicke ham og efterfølgende ban hvis det gentager sig igen.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Det kommer an på om det er RP relateret eller om det er om i virkeligheden. Men hvis det var i irl så ville jeg jaile begge til at få dem til at køle lidt af. Hvis det ikke dur så er det kick og hvis det fortsætter ban

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vil skynde mig hurtigst muligt og få bannet ham permanent og gå videre i sagen og få tilkaldt John hvor jeg sender hans navn + steamid

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Kicker ham for Racisme og hvis det fortsætter er det et ban på cirka en ½ - 1 hel dag

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Giver ham en advarsel og hvis det fortsætter bliver det et kick

Mvh Bilrotten
Link til kommentar
Del på andre sites

Pwedmy han har Været inde siden serveren åbnede. 

Han har bare ikke Været så meget aktiv. Han har også Været mod Før.  Men han abusede bare en bug med money printer og mistede så derefter sit mod.

-1 bug abuse,  du fortalte også andre spillere om den.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 13/11/2015 22.55.38, CasperDK - Stavox.com said:

Pwedmy han har Været inde siden serveren åbnede. 

Han har bare ikke Været så meget aktiv. Han har også Været mod Før.  Men han abusede bare en bug med money printer og mistede så derefter sit mod.

-1 bug abuse,  du fortalte også andre spillere om den.

Jeg syntes vi skal komme over hans fejl og give ham en chance til.

Dog syntes jeg ikke han er så aktiv mere.

 

Neutral Rep indtil du er mere Aktiv 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.