Hop til indhold
Stavox

[Solved] MIke Diveds Jobabuse


_LAEGTESKOV_

Recommended Posts

Dit in-game navn:_LAEGTESKOV_
Vedkommendes in-game navn:Mike Diveds
Dit SteamID:  STEAM_0:1:431593508
Vedkommendes SteamID:  STEAM_0:1:47340690
Tidspunkt for hændelse:   10:21
Hvad regler er blevet brudt: Job abuse
Hvad skete der?: Mike diveds løber efter mig og prøver at får min i fængsel men han kan ikke ramme med arrest sticken, derefter tager han gun frem og skyder mig uden han har brugt stungun eller noget... reglerne siger at man skal prøve at stun en istedet for at bare skyde ham også arrest ham;) og inden det hele siger han sov godt du så ham havde tænkt sig at skyde mig lige fra begyndelsen 
Beviser:
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Laegteskov. 

 

Reglen er følgende: 

Du skal altid forsøge at arrestere de kriminelle frem for at skyde dem. Anvend kun dine skydevåben hvis dit liv er i fare, eller som sidste udvej til at stoppe den kriminelle. Dette gælder ikke for biler. Du må kun skyde på biler hvis de tidligere har skudt eller dræbt betjente eller civile.

 

 

Nu ved jeg ikke helt hvad der er foregået op til - Men i teorien, hvis han har vurderet at det var sidste udvej for at få dig standset, så må han godt skyde. Omvendt kan jeg godt se på videoen, at han måske skulle have forsøgt at bruge sin stungun først.

 

Jeg notere ned, at jeg tager en kort snak med ham, når jeg møder ham ingame. Der er ikke brudt nok regler. til at banne eller lign.

 

God dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.