Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ViggeAnders


ViggeAnders

Recommended Posts

Ingame navn: ViggeAnders
SteamID: STEAM_0:1:126176805
IRL fornavn: Vigge
Alder: 12 13 om en måned

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

ja jeg var staff i et år på xKows server, det er dog 2 år siden men jeg har stadig erfaring med staffarbejde i et commuity, og jeg er også mod på en semi stor streamer

så der har jeg også en del erfaring fra, men jeg ved at jeg altid kan blive bedre til staffarbejde.

 jeg er også god til teknisk arbejde da min far arbejder med det (han er en af Danmarks bedste), han lært mig en del om det,

så tror at det er en fordel når jeg er staff fordi jeg er lærenem og husker hurtigt hvad jeg får at vide.

Jeg ejer også min egen Discord server hvor jeg også har lært en del på.

 Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?

Jeg var admin på minecraft serveren og jeg hjalp hvis folk havde brug for det, jeg holdt også styr på om folk snød. 

Jeg er også moderater på en semi stor streamer ved navn LoxzyYT, jeg reageret hurtig når der var brug for det i chatten.

 Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

fordi jeg har erfaring med at hjælpe folk og jeg vil bruge tid på at arbejde og at være en god staff og er god til at holde hovedet koldt i de værste situationer.

Jeg har også en fordel, fordi at jeg er god til teknisk arbejde.

Jeg er også rigtig god til at være sød mod folk selvom de taler lort om/til mig hvilket jeg tror også er en fordel.

Jeg tror også jeg ville være god at have med i staff teamet fordi man altid kan kontakte mig via forum da jeg stort set altid er online på forum.

Jeg ville også være god til at finde de rigtige straffe til andre spillere.

 Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er god til at holde hovedet koldt og snakke med andre og jeg kunne godt tænke mig at blive staff fordi jeg elsker at spille på stavox når jeg har tid, jeg har godt nok ikke været vildt aktiv fordi jeg har haft lidt travlt i et periode men det har jeg ikke længere.

Jeg er også rigtig god til at snakke med andre og tage det roligt når jeg er i case og de sviner mig til.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg ville kunne tage en masse cases og altid at være aktiv og arbejde så meget jeg kan.

Jeg kan også bidrage med det tekniske.

Jeg kan også tage mig af unban requests og andre opgaver på forum.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg kender dsv. ikke nogle staff commands, men jeg vil rigtig gerne lære det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg synes personlig selv at jeg er meget god skrifligt jeg får ihvetfald tit at vide af min lære at jeg er god til det der med dansk. ja jeg bruger min mic meget, og den er ret god.

jeg er også god til at tale med andre spillere og jeg snakker altid pænt til andre spillere, da det er sjovere for de andre når man bliver respekteret og ikke at blive svinet til

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

i kan lige få et skema

Mandag 16:00-21:00

tirsdag  16:00-21:00

Onsdag 16:00-21:00

torsdag  15:00-21:00

fredag    15:00-23:00

Lørdag   12:00-23:00

søndag   12:00-21:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

ikke rigtig men i er meget velkommende til at stille mig spørgsmål privat:)

 

har ændret lidt da den var ret kort:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.