Gustenberg Skrevet Marts 17, 2019 Del Skrevet Marts 17, 2019 Hejsa allesammen Jeg har lavet et +REP Image/poly in-game, tænke i måske kunne bruge det. Billeder: Spoiler Kode: Spoiler @name +REP @inputs E:wirelink @outputs @persist @trigger if(~E & E) {reset()} elseif(first()){ function wirelink:drawFront(){ This:egpClear() This:egpCircle(1,vec2(256,256),vec2(280,280)) This:egpColor(1,89,143,91,255) This:egpBox(3,vec2(120,284),vec2(70,180)) This:egpPoly(4,vec2(288,87),vec2(311,112),vec2(299,193),vec2(182,193)) This:egpPoly(5,vec2(180,371),vec2(201,392),vec2(355,392),vec2(425,267),vec2(421,193),vec2(299,193),vec2(182,193)) } E:drawFront() } Kom gerne med feedback. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pleb Besvaret Marts 17, 2019 Del Besvaret Marts 17, 2019 ikke alle forstår men.. Flot, men firkantet? Fordi at den er firkantet vælger jeg at give dig et, mellem lille stort -REP @name -REP @inputs E:wirelink @outputs @persist @trigger function void wirelink:draw(P) { switch(P) { case 1, This:egpCircle(1,vec2(256,256),vec2(256,256)) This:egpColor(1,vec(185,10,10)) This:egpPoly(2, vec2(223, 421), vec2(326, 318), vec2(218, 315), vec2(201, 397), vec2(201, 404), vec2(205, 411), vec2(216, 420), vec2(223, 421)) This:egpPoly(3, vec2(216, 313), vec2(113, 315), vec2(106, 311), vec2(98, 305), vec2(92, 294), vec2(90, 248), vec2(328, 239), vec2(325, 317), vec2(221, 319), vec2(216, 312)) This:egpPoly(4, vec2(326, 318), vec2(331, 313), vec2(332, 309), vec2(331, 143), vec2(157, 140), vec2(172, 292), vec2(325, 318)) This:egpPoly(5, vec2(90, 248), vec2(139, 135), vec2(144, 129), vec2(151, 123), vec2(155, 122), vec2(208, 270), vec2(90, 247)) This:egpPoly(6, vec2(155, 122), vec2(311, 122), vec2(318, 128), vec2(323, 133), vec2(329, 140), vec2(330, 149), vec2(152, 153), vec2(155, 122)) This:egpPoly(7, vec2(363, 303), vec2(421, 302), vec2(420, 120), vec2(361, 120), vec2(363, 302)) This:egpColor(7, vec(255, 255, 255)) This:egpPoly(8, vec2(329, 315), vec2(315, 326), vec2(284, 303), vec2(321, 288), vec2(328, 288), vec2(329, 315)) } } E:draw(1) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gustenberg Besvaret Marts 26, 2019 Forfatter Del Besvaret Marts 26, 2019 På 17/03/2019 den 10:26 PM , Monada skrev: ikke alle forstår men.. Flot, men firkantet? Fordi at den er firkantet vælger jeg at give dig et, mellem lille stort -REP @name -REP @inputs E:wirelink @outputs @persist @trigger function void wirelink:draw(P) { switch(P) { case 1, This:egpCircle(1,vec2(256,256),vec2(256,256)) This:egpColor(1,vec(185,10,10)) This:egpPoly(2, vec2(223, 421), vec2(326, 318), vec2(218, 315), vec2(201, 397), vec2(201, 404), vec2(205, 411), vec2(216, 420), vec2(223, 421)) This:egpPoly(3, vec2(216, 313), vec2(113, 315), vec2(106, 311), vec2(98, 305), vec2(92, 294), vec2(90, 248), vec2(328, 239), vec2(325, 317), vec2(221, 319), vec2(216, 312)) This:egpPoly(4, vec2(326, 318), vec2(331, 313), vec2(332, 309), vec2(331, 143), vec2(157, 140), vec2(172, 292), vec2(325, 318)) This:egpPoly(5, vec2(90, 248), vec2(139, 135), vec2(144, 129), vec2(151, 123), vec2(155, 122), vec2(208, 270), vec2(90, 247)) This:egpPoly(6, vec2(155, 122), vec2(311, 122), vec2(318, 128), vec2(323, 133), vec2(329, 140), vec2(330, 149), vec2(152, 153), vec2(155, 122)) This:egpPoly(7, vec2(363, 303), vec2(421, 302), vec2(420, 120), vec2(361, 120), vec2(363, 302)) This:egpColor(7, vec(255, 255, 255)) This:egpPoly(8, vec2(329, 315), vec2(315, 326), vec2(284, 303), vec2(321, 288), vec2(328, 288), vec2(329, 315)) } } E:draw(1) Tak ❤️ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
felixminer123 Besvaret Marts 27, 2019 Del Besvaret Marts 27, 2019 På 17/03/2019 den 8:24 PM , Gustenberg skrev: Hejsa allesammen Jeg har lavet et +REP Image/poly in-game, tænke i måske kunne bruge det. Billeder: Vis skjult indhold Kode: Vis skjult indhold @name +REP @inputs E:wirelink @outputs @persist @trigger if(~E & E) {reset()} elseif(first()){ function wirelink:drawFront(){ This:egpClear() This:egpCircle(1,vec2(256,256),vec2(280,280)) This:egpColor(1,89,143,91,255) This:egpBox(3,vec2(120,284),vec2(70,180)) This:egpPoly(4,vec2(288,87),vec2(311,112),vec2(299,193),vec2(182,193)) This:egpPoly(5,vec2(180,371),vec2(201,392),vec2(355,392),vec2(425,267),vec2(421,193),vec2(299,193),vec2(182,193)) } E:drawFront() } Kom gerne med feedback. Super flot lavet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar