Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Super02


Super Skov

Recommended Posts

Ingame navn: Super02
SteamID: STEAM_0:1:127812770
IRL fornavn: Otto
Alder: 14 (06/12/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ikke rigtigt. Jeg har dog været hjælper på nogle Minecraft servere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

 - Spiller altid på Stavox når jeg har fri.

 - Holder en god tone over for andre spillere.

 - Jeg elsker at hjælpe folk og prøver altid at finde en løsning som gør alle glade.

 - Jeg kan håndtere pressede situationer.

 - Er altid fair over for alle ligemeget om de er mine venner eller lign.

 - Jeg har en velfungerende mic (Blue Yeti)

 -  Jeg kan godt tage imod jokes.

 - Er altid glad og hjælpsom.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg føler jeg kan bidrage med en masse. Jeg er tit på hvor der mangler staff (Som om morgnen) og jeg vil kunne hjælpe til der og gøre det sjovere for folk at være på da deres admin cases faktisk bliver besvaret.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har set et par videoer omkring hvordan man bruger ULX. Og jeg kender et par kommandoer som:
 - !freeze

 - !goto

 - !bring

 - !ban

 - !hp

Osv. Vil dog godt lære flere, da jeg er meget intresseret i kommandoer og programmering.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg taler tit med folk når jeg keder mig lidt. Og jeg vil selv mene jeg formulerer mig meget godt skrifteligt. Jeg kan dog bedst lide at bruge min mic da det går lidt hurtigere end at skrive 🙂

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Mandag - 15:20 - 18:00

Tirsdag - 15:20 - 16:30

Onsdag - 15:20 - 16:00
Torsdag - 15:20 - 18:00
Fredag - 16:00 - 18:30
Lørdag - 8:00 - 18:30
Søndag - 8:00 - 18:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej. Jeg tror det dækker min ansøgning meget godt 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Peter Jakobsen skrev:

-REP
Kort ansøgning.
Kan ikke være så meget på i hverdagene.
Synes noget af din ansøgning minder lidt om en ansøgning jeg har set før, som ikke er skrevet af dig 😉

//Peter Jakobsen

image.png.3dc1150e0e563f2c23c8cbea917878fa.png

 

 

Ja, det er korrekt at jeg har kigget på din ansøgning. Det var ikke min mening at kopiere din ansøgning.

Men jeg kan godt indrømme at jeg har fået noget inspiration fra dig og nogle andre der har ansøgt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, SuperName skrev:

Ja, det er korrekt at jeg har kigget på din ansøgning. Det var ikke min mening at kopiere din ansøgning.

Men jeg kan godt indrømme at jeg har fået noget inspiration fra dig og nogle andre der har ansøgt.

Hej igen.
Det er skam ikke min ansøgning jeg hentyder til det, kan ikke se nogle steder i din ansøgning, hvor du har taget "inspiration" fra mig. Det var dog et billede af @Per Jakobsen's ansøgning jeg vedhæftede.
 

//Peter Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Peter Jakobsen skrev:

Hej igen.
Det er skam ikke min ansøgning jeg hentyder til det, kan ikke se nogle steder i din ansøgning, hvor du har taget "inspiration" fra mig. Det var dog et billede af @Per Jakobsen's ansøgning jeg vedhæftede.
 

//Peter Jakobsen

Troede du har Per Jakobsen da jeres navn ligner hindandens 🤣

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Else skrev:

~ Neutralt rep.

+ Rep.

- Virker flink.

- Moden.

- Kan reglerne.

- God til RP.

- Fint sat op.

 

- Rep

- For kort ansøgning.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

 

// Else

Tak. Jeg kan godt se at der mangler lidt ved min ansøgning og kom nok til at skynde mig lidt for meget igennem med den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.