Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage on "InstanT"


fallu

Recommended Posts

Dit ingame navn: Fallu
Staff ingame navn: @InstanT
Dit SteamID:  STEAM_0:1:116547290
Staff SteamID: STEAM_0:0:85552595
Forklar situationen: Det der skete var jeg kørte rundt i hans stjålet bil. Også når jeg kommer til spawn, så kigger han mod nexus og ikke mod mig som kommer kørene. Efter 2 sekunder ser han bilen i 1 sekund og smider mig direkte ud af bilen og instant-tazer mig. Hvis dette var irl ville han ikke nå at se nummerpladen i min fart og i de sekunder + han ville ikke reagere på jeg kørte over for rødt. Så bare der er der FailRP. 2. Han bliver ved med at snakke udenom og ikke svare på han laver FailRP og sige hvorfor jeg køre rundt i en stjålet bil og jeg kørte over for rødt hvilket jeg ikke nåede før jeg blev kastet ud af bilen. Så rent FailRP af en admin.
Bevis: TGD & blackie var tilstede da dette skete. Ellers har jeg ingen andre beviser desværre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Manglen på faktiske nummerplader gør, at det bliver gjort lidt anderledes.

Folk kan altid genkende deres egen bil - og nej, selvfølgelig skal der ikke gå xx sekunder før han genkender den. Selvom det i teorien ville være sådan i virkeligheden, bliver vi stadigvæk nødt til at adskille spillet fra virkelighed (semiserious). 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DyNATO said:

Manglen på faktiske nummerplader gør, at det bliver gjort lidt anderledes.

Folk kan altid genkende deres egen bil - og nej, selvfølgelig skal der ikke gå xx sekunder før han genkender dem. Selvom det i teorien ville være sådan i virkeligheden, bliver vi stadigvæk nødt til at adskille spillet fra virkelighed (semiserious). 

Det er SYGT urealistisk at han kan vende sig om og på 2 sekunder smide mig ud og arrestere mig. Og sige jeg enda har kørt over for rødt når jeg ikke engang nåede det før jeg blev kastet ud. Så sygt meget FailRP og at man løber fra det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, fallu said:

Det er SYGT urealistisk at han kan vende sig om og på 2 sekunder smide mig ud og arrestere mig. Og sige jeg enda har kørt over for rødt når jeg ikke engang nåede det før jeg blev kastet ud. Så sygt meget FailRP og at man løber fra det.

Nu synes jeg du klager over ting der ikke rigtig kan gøres anderledes.

Skal politiet nu også vente 10 sekunder fra de battering-rammer folk til de faktisk interagerer med dem, fordi de I VIRKELIGHEDEN ikke ville kunne komme ud af bilen så hurtigt?

Nej, selvfølgelig ikke. For det her er ikke virkeligheden. Tid herinde kan ikke sammenlignes. Det tager 1 sekund at tage våben frem. Det tager 0.1 sekund at stige ind i en bil og køre. Sådan er det bare. Jeg ser ikke dette som et faktisk problem med instant som staff, men hvis du i fremtiden mener, at folk failrp'er, så tag den in-game hvor man kan have en dialog med alle parter i stedet for dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.