Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Emmababen


ZuggsDK

Recommended Posts

ingame navn: Emmababen

 

SteamID: STEAM_0:0:167647393

 

IRL fornavn: Emma!

 

Alder: 17 // Født den 28 maj 2002! 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Altså ja, jeg var engang staff på en server, var moderator og gjorde en lidt bedre forskel fordi jeg klarede den ok godt.

fik jeg af hvide, kom på top 2 i rating system på 3 dage, sagde op efter som jeg ikke havde tid til at spille, men har jeg selvfølgelig nu, men tænkte at ville ansøge her, efter som det her er en lidt bedre server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Grunden er at nu har jeg spillet darkrp i 649 timer snart og spiller gmod i 719 timer og syntes selv jeg er moden af min slags, tager mig meget seriøst

hader trollere, og troller ikke selv, tager altid rp'en seriøst fordi det gør hele spillet sjovere. Fx siger vi at en eller anden spiller laver et call på case, og han siger at ham der har sagt jeg er en luder 50 gange og jeg ta'r fat i ham og siger har du kaldt

{Navn på personen} Luder? - Han siger så nej. og så kan jeg så ikke gøre så meget andet en at sige, har du beviser?. {navn på personen} - siger så nej. så siger jeg: jeg kan ikke gøre så meget så længe du ikke har beviser. og så er den case så over.

tager mine case's seriøst og gør ikke som Marcus selvom han er en pisse flink fyr, gjorde han noget han ikke måtte.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Kan ikke bidrage med så meget efter som serveren har alt hvad den skal bruge og tror ikke den kan blive ret bedre efter som den som har lavet logs og casesystem, som nok er det bedste jeg har indtil videre.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja da, kender så'n  alle ulx commands 

ulx armor
ulx blind 
ulx cloak 
ulx freeze 
ulx god 
ulx hp
ulx ignite 
ulx jail 
ulx jailtp 
ulx maul 
ulx playsound
ulx ragdoll 
ulx slap 
ulx slay
ulx sslay  
ulx unigniteall 
ulx whip 
ulx ban 
ulx banid 
ulx help 
ulx kick 
ulx map 
ulx noclip 
ulx spectate 
ulx unban

---------------------

Binds?:
Bind {KNAP!} takecase
Bind {KNAP!} closecase
Bind {KNAP!} ulx freeze @
Bind {KNAP!} ulx jail @ 300
Bind {KNAP!} ulx unfreeze @ 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja det syntes jeg, og det syntes mine venner da også, og ja bruger min mic sån heletiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag?: - 16:30 : 00:00 
--------------------------
Tirsdag?: - 16:30 : 00:00 
--------------------------
Onsdag?: - 16:30 : 00:00 
--------------------------
Torsdag?: - 16:30 : 00:00 
--------------------------
Fredag?: - 16:30 : 06:00 
--------------------------
Lørdag?: - 09:00 : 02:30
--------------------------
Søndag?: - 09:00 : 00:00
--------------------------

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, tror jeg sådan fik sagt alt, kun lige at jeg har mange advarsler fordi jeg har nu fået min lillebror's account fordi jeg ikke magter at købe Garry's mod selv, så fik min lillebror's account.

//Emma

Link til kommentar
Del på andre sites

░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░
░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░
██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░
╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░
░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░ 
░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░


-Fordi at det er Emma og hun er moden og sjov!

 

-Fordi at hun er god til sit rp!

-Fordi at hun kan alle reglerne ud og ind!

-Og fordi at hun er en god staff - hun har været staff på andre servere!

 



Ja det er en pige! 🙂



 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, EmmaItzBest skrev:

Tusind tak drenge, det jo ikke helt sikkert den bliver accepteret:)

det må vi jo se.

 

//Emma

Vi finder jo ud af det på torsdag:)

Men håber da den bliver accepteret.

100% af staff teamet lige nu er drenge, jeg gætter også på du bliver acceptere, måske ikke kun fordi du er en pige, jeg siger heller ikke jeg har noget imod det, men det er bare sådan det er..

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, EmmaItzBest skrev:

JerryTheManGuy, hvad er grunden til at hate på piger?, bare fordi jeg kan mere end dig betyder det ikke du skal hate?.

Jeg vil virkelig gøre en forskel for at hjælpe og så ødelægger du det for mig? hvad har jeg gjordt dig?, er du sød at 

svare mig på det?.

Miss, her på Stavox har vi nul-tolerance for hunkøn angående staffs, spillerne på serveren har aldrig nogensinde snakket med et hunkøn før og derfor ville det være super mærkeligt hvis du kom ind, det kan du vel godt se.

 

Kun en gang før har vi haft et hunkøn som moderator, og det gik ikke godt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fatter ikke hvorfor der er noget galt i at en pige har ansøgt som staff.

 

Der har været 2-3 staffs som piger før, godt være de var inaktive asf. Men jeg forstår ikke meningen i at den ene mener hun skal være i køkkenet og den anden mener det er komplet dumt at ansætte en pige, lol. Helt ærligt giv dem da en chance og behandl dem som andre mennesker.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Marcus skrev:

Miss, her på Stavox har vi nul-tolerance for hunkøn angående staffs, spillerne på serveren har aldrig nogensinde snakket med et hunkøn før og derfor ville det være super mærkeligt hvis du kom ind, det kan du vel godt se.

 

Kun en gang før har vi haft et hunkøn som moderator, og det gik ikke godt!

Du kan jo ikke bare skrive at pga at en pige ikke kunne det at alle ikke kan altså lad da vær med at være sur over hun kom med et eksempel om dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.