Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jonasdk


Jonasdk

Recommended Posts

Ingame navn: Jonasdk
SteamID: STEAM_0:1:126307625
IRL fornavn: Jonas
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Nej desværre. Jeg har ikke haft den store lyst for at være staff, men det har jeg så fået nu.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan reglerne. Jeg har et godt kendskab til serveren, da jeg har spillet på den I lang tid. Jeg er vant til at handle under pres. Da jeg sidder I elevrådet på min skole, har jeg erfaring med at sætte mig ind I det andre har oplevet, og tage beslutninger på deres vegne. Jeg lytter til alles holdninger og er god til at håndtere at jeg bliver svinet til, da jeg ved at det for det meste ikke er min skyld. Jeg har også nogle en time eller to hvor jeg bare laver ingen ting på serven, hvor jeg kan tage cases, men er altid klar til at tage dem. Jeg er villig til at stoppe mit rp så jeg kan tage cases, da jeg ved hvor irriterende det er at vente på staff. Jeg er altid positiv. Jeg har et godt overblik, og jeg kan holde styr på flere ting samtidig. Jeg har ikke så mange regelbryd. Jeg har også en god hukommelse, så jeg kan huske hvad de forskellige spiller har gjort, også huske om de er kendt for fx. at bryde nlr osv. Jeg taler for det meste pænt ,men kan godt hæve tonen, hvis det er nødvendigt. Jeg er flink, og høflig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har lidt erfaring med ULX, da jeg nogle gang sider offline og "leger" med det fx. har jeg øvet mig på nogle situationer som cdm og rdm

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger ofte min mic. Jeg kan også formulere mig skriftligt, men foretrækker at tale med folk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Alle hverdage efter 15:30 og hele weekenden

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke rigtigt

 

Tak fordi du gad at læse min ansøgning forsæt god dag 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Peter Jakobsen skrev:

-REP
Halvkort ansøgning.
Lidt rodet ansøgning.
Skriver ikke hvor lang tid du kan være på efter 15.30

Det har du selvfølgelig ret i, men tak for at du gad at kigge på min ansøging. 

Link til kommentar
Del på andre sites

~ Neutralt rep.

+ Rep.

- Virker flink.

- Moden.

- Kan reglerne.

- God til RP

 

- Rep

- For kort ansøgning.

- Dårligt sat op.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

 

Hvis du ikke ved hvad jeg mener kan du se denne video og få lidt inspiration.

 

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Else skrev:

~ Neutralt rep.

+ Rep.

- Virker flink.

- Moden.

- Kan reglerne.

- God til RP

 

- Rep

- For kort ansøgning.

- Dårligt sat op.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

 

Hvis du ikke ved hvad jeg mener kan du se denne video og få lidt inspiration.

 

 

// Else

Jeg forstår godt hvad du mener, og er helt enig med det sidste.

Tak fordi du gad at læse min ansøgning 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.