Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på Lim Karsen(STEAM_0:1:37905824)


Gonor Rhea

Recommended Posts

Dit in-game navn: Uber1ix
Vedkommendes in-game navn: Lim Karsen
Dit SteamID: STEAM_0:1:147728714
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:37905824
Tidspunkt for hændelse: 16:30 14/03/19
Hvad regler er blevet brudt: 
1.3(han bare går betjent når vi ikke gider at have ham med i et pdraid eller lign, går han betjent og udnytter magten som betjentene har)
1.27(lavede smut/skrid om til fuck nu af bare for at de skulle lyde være end det var)
2.1(blive ved os selvom vi skulle til at lave pdraid(han var betjent) og han havde fået at vide først sødt at han skulle gå
Hvad skete der?: Igår stod jeg foran min butik #2 jeg bedte ham skride(ja jeg ved godt det ikke var pænt men vi bruger det i vores omgangkreds i virkeligheden som han også er en del af) for at lukke min dør, fordi han er så toxic over han ikke måtte være med til at raide pd følger han efter mig for at give mig en bøde for at snakke grimt, fair nok men syntes dog han stræmmer den lidt når det nu bare var forsjov og han godt kan tage det i virkeligheden, Jeg betaler den og beder ham pænt om at smutte væk fra os, han bliver stående selvom rp-situation er over og han egentlig burde gå væk og få sig noget andet og tage sig til som politimand, Jeg siger så til ham at han skal skride(fordi vi somsagt vil lave pdraid) jeg får så en bøde igen for at disrespektere politiet jeg refuser så da jeg mener at han egentlig bare skulle have gået i første omgang, jeg bliver jailet hvilket var hans hævn for at han ikke måtte være med til pdraid jeg synes det er så åndsvagt at han skal gå politibetjent hver gang vi ikke gider at have ham med til pdraid og gå og irretere os så vi ikke kan gøre noget
Beviser: Her er beviserne for at han fulgte efter mig bare fordi han havde undskyld sproget men ondt i røven over han ikke måtte være med(billederne er fra min ven M0ngotv(STEAM_0:0:145252340) som også var med i situation som i admincasen skrev med lim karsen over steam hvor der står sort på hvidt at han gjorde det fordi han var træt af at jeg havde mugget ham tidligere...
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Uber1ix.

Hvis betjenten står på gaden, må han gerne blive der selvom rp-situationen er slut.

Du får bøder for at bede ham om at "skride", som du selv har skrevet det er der som sådan ikke noget galt i og det er helt fint at han arrester dig. 

Du snakker om en admin case i din bevis del? Hvad skete der i den?

Det er selvfølgelig korrekt, at han ikke skal følge efter dig fordi du muggede ham tidligere, så jeg vil holde lidt øje med hvordan han er ingame, når jeg ser ham inde igen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.