Hop til indhold
Stavox

[Solved] Besynderlig fund fra gaskammeret


Tobi

Recommended Posts

 Hvis du finder det i en rp situation, må du jo ikke tage det op til minge.

 

Andre spillere har ikke de samme gældende mulighed som dig. De kan ikke flyve, teleportere osv.

Dvs. at du ikke må fjerne noget fra rp hvis det relaterer direkte til rp.

 

Der vil komme tider, i nogle perioder ofte, hvor du INGEN mulighed har for at RP'e. I disse perioder kan det være trist at være staff, men det er en del af jobbet. Dit job kommer før dit RP.

 

Dette vil dog sige at det er trist at miste dine våben, hvis du opbevarer dem i mens du er i admin case. Men det er en del af dit job.

Link til kommentar
39 minutes ago, Jan T said:

 Hvis du finder det i en rp situation, må du jo ikke tage det op til minge.

 

Andre spillere har ikke de samme gældende mulighed som dig. De kan ikke flyve, teleportere osv.

Dvs. at du ikke må fjerne noget fra rp hvis det relaterer direkte til rp.

 

Der vil komme tider, i nogle perioder ofte, hvor du INGEN mulighed har for at RP'e. I disse perioder kan det være trist at være staff, men det er en del af jobbet. Dit job kommer før dit RP.

 

Dette vil dog sige at det er trist at miste dine våben, hvis du opbevarer dem i mens du er i admin case. Men det er en del af dit job.

Hvad vil du have ud af det her?

Påvirker det dig på nogen måder?

Du ved jo heller ikke hvad jeg har gjort med genstandene efterfølgende?

 

Hilsen
Tobi

Link til kommentar
2 minutes ago, Tobi said:

Hvad vil du have ud af det her?

Påvirker det dig på nogen måder?

Du ved jo heller ikke hvad jeg har gjort med genstandene efterfølgende?

 

Hilsen
Tobi

At du forstår fuldt ud at du ikke må tage våben fra rp derop.

 

Ja, jeg bliver irriterede over at se folk misbruge deres admin powers.

 

Nej, men så kunne du jo fortælle mig det ikke? Vil du have jeg skal sidde og gætte? Så vil mit gæt være at du delte våbene med det andet staff der var online og derefter hyggede i jer med at skyde lidt personer.

Link til kommentar
Just now, Jan T said:

At du forstår fuldt ud at du ikke må tage våben fra rp derop.

 

Ja, jeg bliver irriterede over at se folk misbruge deres admin powers.

 

Nej, men jeg forventer ikke det helt store.

Hvis du vil side og flame på mig i den generel disktutions tråd så er det heller ikke rigtigt at gøre Jan.

Det eneste du får ud af det her, er at sætte mig i dårlig lys overfor andre personer.

 

Man ser ting på minge - Og der er tit våben på minge, så syntes jeg ikke man behøver være pestilens og pege folk ud for det de har gjort.

Som jeg også skriver i toppen, så er disse ting fundet på politistation. Det er ikke engang fordi jeg har raidet personer individuelt for at skaffe det her sammen.

Genstandende er som sagt blevet konfiskeret.

 

Jan jeg er godt klar over du har været Staff før, men derfor burde jo også vide at der tit er våben på minge!

 

Og igen, om jeg så havde doneret alle tingene til en hobo eller lignende efterfølgende, så syntes jeg ikke du skal side her og pege mig ud som en misbruger.

 

Hilsen Tobi

 

 

Link til kommentar
2 minutes ago, Tobi said:

Jan jeg er godt klar over du har været Staff før, men derfor burde jo også vide at der tit er våben på minge!

Selvom der tit er våben i minge gør det ikke mindre forkert....

 

 

2 minutes ago, Tobi said:

Og igen, om jeg så havde doneret alle tingene til en hobo eller lignende efterfølgende, så syntes jeg ikke du skal side her og pege mig ud som en misbruger.

 

Prøvede egentlig bare at forklare det var forkert.

 

Link til kommentar
Just now, Jan T said:

Selvom der tit er våben i minge gør det ikke mindre forkert....

Jeg siger det igen.

Derfor behøver man ikke være en pestilens overfor det.

De ting som lander i minge, bliver jo brugt til RP situationer blandt alle Staffs. Jeg ser intet galt der.

 

http://stavox.com/forums/index.php?/forum/18-staff-klager/

Hvis du vil side og pege fingre af mig og kalde mig for misbruger i Generel diskution, så skal jeg bede dig om at lægge en lille fin post her. Tak

 

Hilsen

Tobi

Link til kommentar
2 minutes ago, Tobi said:

Jeg siger det igen.

Derfor behøver man ikke være en pestilens overfor det.

De ting som lander i minge, bliver jo brugt til RP situationer blandt alle Staffs. Jeg ser intet galt der.

 

http://stavox.com/forums/index.php?/forum/18-staff-klager/

Hvis du vil side og pege fingre af mig og kalde mig for misbruger i Generel diskution, så skal jeg bede dig om at lægge en lille fin post her. Tak

 

Hilsen

Tobi

Nu er det ikke en staff klage vel..... Jeg ved godt at det lige er dig det går udover og jeg er meget ked af det. Men hvis du forstår problemet vil det i fremtiden ikke gå udover dig vel?

2 minutes ago, Tobi said:

De ting som lander i minge, bliver jo brugt til RP situationer blandt alle Staffs. Jeg ser intet galt der.

Men spillere kan ikke raide jer i Minge, derfor må i jo ikke opbevare jeres ting deroppe.

Link til kommentar
1 hour ago, Jan T said:

 Hvis du finder det i en rp situation, må du jo ikke tage det op til minge.

 

Andre spillere har ikke de samme gældende mulighed som dig. De kan ikke flyve, teleportere osv.

Dvs. at du ikke må fjerne noget fra rp hvis det relaterer direkte til rp.

 

Der vil komme tider, i nogle perioder ofte, hvor du INGEN mulighed har for at RP'e. I disse perioder kan det være trist at være staff, men det er en del af jobbet. Dit job kommer før dit RP.

 

Dette vil dog sige at det er trist at miste dine våben, hvis du opbevarer dem i mens du er i admin case. Men det er en del af dit job.

Rolig nu, politibetjent..

Link til kommentar
Just now, Jan T said:

Nu er det ikke en staff klage vel.....

Men spillere kan ikke raide jer i Minge, derfor må i jo ikke opbevare jeres ting deroppe.

Du godkender selv at du selv har set våben i minge. Hvorfor syntes du så det er forkert jeg gør det?

Du har jo også selv været inde i det dengang du var Staff...

 

Du har jo tydeligvis ikke haft noget som helst problem med våben på minge dengang du selv var Staff.

Nu hvor du ikke er længere, så slår du direkte ned på de folk som gør det.

Hvad er det for en opførsel?

 

Det kan så godt være folk ikke raider os i minge, men husk nu på hvad de våben bliver brugt til.

Du kan jo ikke sige om vi bruger dem til events, præmier, rp situationer eller bare giver dem videre?

 

Jeg kender dig ikke. Du kender mig ikke.

Men det er da godt nok respektløst og dårligt førstehåndsindtryk man får fra tidligere staffs. Desværre.

 

Hilsen

Tobi

 

 

Link til kommentar
Just now, Tobi said:

Men det er da godt nok respektløst og dårligt førstehåndsindtryk man får fra tidligere staffs. Desværre.

Problemet er at du syntes det er dårligt at få at vide du laver fejl... Det er meget logisk og hvis staff begyndte og tænke sig om vil det nok gå bedre.

1 minute ago, Tobi said:

Du har jo tydeligvis ikke haft noget som helst problem med våben på minge dengang du selv var Staff.

Nu hvor du ikke er længere, så slår du direkte ned på de folk som gør det.

 

Men jeg sagde ikke jeg var glad for det... Jeg erkendte bare at staff også gjorde det dengang.

Link til kommentar
2 minutes ago, Jan T said:

Jeg har læst den. Dog betyder det ikke du skal gentage den ;)

Problemet er når du er staff skal du være logisk. Det jeg siger er utroligt logisk... Tænk over det et stykke tid... Så er jeg sikker på du også forstår det.

http://stavox.com/forums/index.php?/forum/18-staff-klager/

Stop dit flame og post de rigtige steder.

Du kender og har trods alt også mere erfaring på dette forums end jeg har.

Link til kommentar
Just now, Tobi said:

http://stavox.com/forums/index.php?/forum/18-staff-klager/

Stop dit flame og post de rigtige steder.

Du kender og har trods alt også mere erfaring på dette forums end jeg har.

Som sagt så skal jeg have flere beviser for at gøre et indtryk så lad være med at påvise mig et sted.... Som du siger

 

Just now, Tobi said:

Du kender og har trods alt også mere erfaring på dette forums end jeg har.

 

Hvis jeg havde lyst til at gøre noget vil jeg jo også gøre det ikke?

Link til kommentar
Just now, Jan T said:

Som sagt så skal jeg have flere beviser for at gøre et indtryk så lad være med at påvise mig et sted.... Som du siger

 

 

Hvis jeg havde lyst til at gøre noget vil jeg jo også gøre det ikke?

Hvis du vil side og flame på mig. Kalde og sige jeg MISBRUGER min rank i en generel diskussion.

Så går jeg tydeligvis ud fra at du vil kører sag på dette.

 

Jeg regner også med at du laver sag på dette siden det er så vigtigt for DIG Jan T.

 

Hilsen Tobi

 

Link til kommentar
Just now, Tobi said:

Hvis du vil side og flame på mig. Kalde og sige jeg MISBRUGER min rank i en generel diskussion.

Så går jeg tydeligvis ud fra at du vil kører sag på dette.

 

Jeg regner også med at du laver sag på dette siden det er så vigtigt for DIG Jan T.

 

Hilsen Tobi

 

Undskyld mig jeg har ikke brugt ordet Misbruger jeg forklarede dig bare at det var forkert. Logisk.

Link til kommentar
2 minutes ago, Jan T said:

Undskyld mig jeg har ikke brugt ordet Misbruger jeg forklarede dig bare at det var forkert. Logisk.

pOGSLGa.png

Også hvis du virkelig føler for at være politimand her og forklare mig hvad der er logisk.

Hvorfor skriver du så ikke direkte til mig, istedet for at sætte mig i dårlig lys?

Link til kommentar

For lige at udrede dette, og måske give en forklaring til de (og Jan) der finder det besynderligt at opbevare våben på minge-taget:

 

Grunden til at vi ikke ser noget galt i dette som sådan er, at i perioder, som I også selv er bekendt med hvis I har været staff, kan der være en flod af adminsager.

I disse perioder kan det være ret svært at vedligeholde en base samtidig med at du teleporter fra den ene case til den anden.

Det kan derfor være praktisk for nogle staff at smide våben heroppe, hvis de f.eks. bliver nødt til at droppe deres rp i en periode.

Selvfølgelig er adminsager vigtigere end rp, hvilket dette scenarie beviser. Vi tilsidesætter rp (dropper de våben vi nu har indsamlet af på mingetaget) for så at tage adminsager.

Det er til GAVN for spillerne, ikke omvendt. Hvis vi skulle smide alt der kategoriseres som værdigenstande et tilfældigt sted i mappen hver gang vi var nødsaget til at droppe vores base, ville motivationen for at base - bare en gang imellem - forsvinde fuldstændig, og nogle staff ville nok opsige deres job.

Derfor ser jeg dette som et perfekt og velfungerende system, hvor vi kan sætte vores "rp på pause" imens vi hjælper spillerne med deres problemer.

 

Det er fuldstændig rigtigt, at spillerne ikke kan få fat i våbene - men de bliver heller ikke brugt. Hvis et par af os f.eks. vælger at gå tilbage til rp (base, printers o.lign) bliver våbene også transporteret til den base vi nu anvender - de bliver ikke liggende deroppe som et lager til hver gang vi dør i et raid osv.

Link til kommentar
Just now, DyNATO said:

Hvis vi skulle smide alt der kategoriseres som værdigenstande et tilfældigt sted i mappen hver gang vi var nødsaget til at droppe vores base, ville motivationen for at base - bare en gang imellem - forsvinde fuldstændig, og nogle staff ville nok opsige deres job.

Nu var han ikke i nogen sag. Derudover var det rp-genstande ;) Jeg forstår dig, men det burde stadigvæk ikke være lovligt.

Link til kommentar
2 minutes ago, Jan T said:

Nu var han ikke i nogen sag. Derudover var det rp-genstande ;) Jeg forstår dig, men det burde stadigvæk ikke være lovligt.

Loven er noget politiet håndhæver.

At han ikke var i nogen sag betyder intet. Det kan ligge deroppe så længe de har lyst. Staff vælger om de vil bringe det "tilbage til rp" eller ej.

Rp-genstande er vel også værdigenstande?

Jeg kan se problematikken i, at have money printers deroppe, men at have våben deroppe som ikke bliver anvendt er der intet galt i.

Link til kommentar
4 minutes ago, DyNATO said:

Hvis vi skulle smide alt der kategoriseres som værdigenstande et tilfældigt sted i mappen hver gang vi var nødsaget til at droppe vores base, ville motivationen for at base - bare en gang imellem - forsvinde fuldstændig, og nogle staff ville nok opsige deres job.

Men så vil det være de rigtige der bliver tilbage.

 

 

Just now, DyNATO said:

Loven er noget politiet håndhæver.

At han ikke var i nogen sag betyder intet. Det kan ligge deroppe så de har lyst. Staff vælger om de vil bringe det "tilbage til rp" eller ej.

Rp-genstande er vel også værdigenstande?

Jeg kan se problematikken i, at have money printers deroppe, men at have våben deroppe som ikke bliver anvendt er der intet galt i.

Jeg har fuldt ud forståede det Dyn... Har desværre allerede lavet et forslag.

Link til kommentar
1 minute ago, Jan T said:

Men så vil det være de rigtige der bliver tilbage.

 

 

Jeg har fuldt ud forståede det Dyn... Har desværre allerede lavet et forslag.

De rigtige der bliver tilbage? Nu tror jeg du kommer ud på et sidespor.

Folk der ansøger som staff, ansøger ikke fordi de vil droppe al rp og være staff on duty så snart de er på.

Der er en fin balance mellen af tage adminsager og lave noget andet imens.

Nogle kan bedre lide at tage cases end andre, hvilket er fuldt forståeligt, men det er gang på gang bevist, at dem der ikke laver andet end at tage cases hurtigt bliver trætte af det og dropper helt fra.

Der skal være plads til at rp'e. Du er ikke en "dårlig" staff fordi du ikke længere vil være staff hvis du aldrig må spille.

Det er trods alt et spil, og staff er noget man er frivilligt. Jeg har stor taknemmelighed for, at folk gider at tilsidesætte det der oprindeligt fik dem ind på serveren, at spille darkrp, for hjælpe serveren med at forblive organiseret.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.