Hop til indhold
Stavox

Scooter tråd


Lucas bygger

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Oprettet
  • Seneste svar

Jeg har faktisk en, det er dog et rimelig ukendt mærke nemlig "Rieju" fra Spanien skulle jeg mene, modellen jeg har er en "Rieju RS2" som har det her motorcykel look som jeg virkelig godt kan lide, hvilket også var derfor jeg købte den. Ja jeg er kun 14 år, men jeg venter spændt på jeg bliver de 15 så den kan komme ud og køre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Zork skrev:

Jeg har faktisk en, det er dog et rimelig ukendt mærke nemlig "Rieju" fra Spanien skulle jeg mene, modellen jeg har er en "Rieju RS2" som har det her motorcykel look som jeg virkelig godt kan lide, hvilket også var derfor jeg købte den. Ja jeg er kun 14 år, men jeg venter spændt på jeg bliver de 15 så den kan komme ud og køre. 

Har selv kigget meget på en reiju og har os en ven der har en men de rimelig dyre så tror ik jeg køber en forløbelig men har du billeder af den? 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Lucas B skrev:

Har selv kigget meget på en reiju og har os en ven der har en men de rimelig dyre så tror ik jeg køber en forløbelig men har du billeder af den? 

 

Ja, kan lige finde nogle når jeg kommer hjem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Den der Rieju er da meget fed og alt muligt, men kommer det ikke til at se lidt mærkeligt ud at tøffe på den med 30 km/t? 

Medmindre man selvfølgelig smider et eller andet ulovligt på den eller fjerner noget - men det gør I jo ikke som de ansvarlige unge mennesker, I nu engang er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Well, ejer noget gammelt lort. Det er vidst en PGO PMX som står registeret som hot 50.

Det var vidst noget med at den tideligere ejer havde sjusket lidt med papirene. 

Anyhow, så er den spændende at køre på - den ene gang på et par måneder jeg nu engang bruger den. (Har fået bil kørekort)

 

Forbremsen er delvist i stykker

Bagbremsen er helt i stykker

Speedometerkabel er blevet kappet over af en handicappet. Ja, en handicappet. - Det kræver en længere forklaring

Lys virker såern' nogle gange. Den skal lige have et spark (bogstavelig talt) for at aktivere

Blinklys blinker ikke, men får derimod olie lampen til at blinke.

Den render 50-60 km/t

 

Såeh, ja. Rigtig spændende at køre på. Specielt i vintertiden uden bremserne 🙃

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Houston skrev:

Den der Rieju er da meget fed og alt muligt, men kommer det ikke til at se lidt mærkeligt ud at tøffe på den med 30 km/t? 

Medmindre man selvfølgelig smider et eller andet ulovligt på den eller fjerner noget - men det gør I jo ikke som de ansvarlige unge mennesker, I nu engang er.

Der er jo ingen som kører 30 i timen på noget som har et stel som ligner en motorcykel altså @Houston det havede du heller ik selv gjort selvom du er så fornuftig 

 

:update har fået justeret karburator og den køre Ca 80😍

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Lucas B skrev:

det havede du heller ik selv gjort selvom du er så fornuftig

Korrekt. Jeg vil langt hellere sætte mig ind i en dejlig bil, tænde for sædevarmen, vælge noget musik fra Spotify og tage motorvejen fremfor at køre på en cykelsti. ♥️

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Houston skrev:

Korrekt. Jeg vil langt hellere sætte mig ind i en dejlig bil, tænde for sædevarmen, vælge noget musik fra Spotify og tage motorvejen fremfor at køre på en cykelsti. ♥️

Du er da blevet glad for mors Ford hva

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Reyn skrev:

Du er da blevet glad for mors Ford hva

Mor kører pt. rundt i en Skoda Kodiaq, så lille Houston drøner i Forden. 

Men nu hvor jeg er flyttet mere permanent ind i Vejle by, kører jeg ikke særlig meget bil alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Houston skrev:

Korrekt. Jeg vil langt hellere sætte mig ind i en dejlig bil, tænde for sædevarmen, vælge noget musik fra Spotify og tage motorvejen fremfor at køre på en cykelsti. ♥️

Men derfor er det stadig sjovere at kunne køre hurtigt og mærke vinden også kører fra biler indtil de når 30 meter foran en❤️😘

Link til kommentar
Del på andre sites

På 14/3/2019 den 9:30 PM , Houston skrev:

Korrekt. Jeg vil langt hellere sætte mig ind i en dejlig bil, tænde for sædevarmen, vælge noget musik fra Spotify og tage motorvejen fremfor at køre på en cykelsti. ♥️

Sæt dig op på en 45 have soundbox på rykken, så du godt kørerne, den  skal jo selfølige tunes

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.