Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request BearDK (Blev bannet af xKow)


BearDK

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:427185223

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg vil gerne have unban på grund af at jeg ikke har nogle venner og stavox er det eneste sted hvor folk IKKE kan brokke sig over mig. Mest på grund af at de ikke ved hvem jeg er eller hvordan jeg ser ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:427185223

Grund: Skyder staff i case + RDM - Tag lige en slapper.

Navn: BearDK

AdminID: STEAM_0:0:150027929 - xKow [admin] - Profil

Unban: 14-03-19 20:24

Banned: 12-03-19 20:24


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej BearDK, det er dejligt at høre du gerne vil ind igen.

Men du bliver nødt til at komme med nogle bedre grunde til hvorfor du vil ind igen. Så hvis du kan komme med 3 gode grunde til hvorfor du skal ind igen, kan vi komme videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, xKow skrev:

Hej BearDK, det er dejligt at høre du gerne vil ind igen.

Men du bliver nødt til at komme med nogle bedre grunde til hvorfor du vil ind igen. Så hvis du kan komme med 3 gode grunde til hvorfor du skal ind igen, kan vi komme videre.

Ok.

 

1.Grund: Jeg troede godt at jeg måtte skyde ham, fordi at jeg har gjort det før uden at der skete noget. (det var godt nok som gangster/tyv.)

2.Grund: JEG SKAL KRAFTEDME IKKE HAVE EN BØDE AF SÅDAN EN SVANS!

3.Grund: JEG SKULLE FANDME IKKE HAVE DEN BØDE!

2 minutter siden, BearDK skrev:

Ok.

 

1.Grund: Jeg troede godt at jeg måtte skyde ham, fordi at jeg har gjort det før uden at der skete noget. (det var godt nok som gangster/tyv.)

2.Grund: JEG SKAL KRAFTEDME IKKE HAVE EN BØDE AF SÅDAN EN SVANS!

3.Grund: JEG SKULLE FANDME IKKE HAVE DEN BØDE!

4.Grund DE VAR XKOW DER SKULLE HAVE DEN FUCKING BØDE!

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skyder en betjent som borgmester, fordi du for en bøde. Borgmester er et lovligt job derfor skal du ikke skyde ham. Det er noget andet hvis du er tyv eller gangster.

Og det er nogle latterlige grunde det der, kom med 3 nye ordenlige, eller tag din straf som den er, det er trods alt kun to dage du har fået ban. 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, xKow skrev:

Du skyder en betjent som borgmester, fordi du for en bøde. Borgmester er et lovligt job derfor skal du ikke skyde ham. Det er noget andet hvis du er tyv eller gangster.

Og det er nogle latterlige grunde det der, kom med 3 nye ordenlige, eller tag din straf som den er, det er trods alt kun to dage du har fået ban. 

Og? Der er omkring 3-4 stykker der har gjort det ved mig...

Lige nu, BearDK skrev:

Og? Der er omkring 3-4 stykker der har gjort det ved mig...

Og de fik ikke ban eller jail eller lignende for det

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, xKow skrev:

Så må du kalde på en staff, så der kan blive gjort noget ved det.

Det gjorde jeg også de første 2 gange, men de kom sgu aldrig. Så det er fandme ikke min skyld, så jeg synes selv at jeg burde at få unban, hvis andre ikke får ban får lortet!

 

1 minut siden, BearDK skrev:

Det gjorde jeg også de første 2 gange, men de kom sgu aldrig. Så det er fandme ikke min skyld, så jeg synes selv at jeg burde at få unban, hvis andre ikke får ban for lortet!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, BearDK skrev:

Det gjorde jeg også de første 2 gange, men de kom sgu aldrig. Så det er fandme ikke min skyld, så jeg synes selv at jeg burde at få unban, hvis andre ikke får ban får lortet!

 

Du for jo ikke kun ban pga. det. Efter du skyder betjenten tager jeg fat i dig og siger "hvad laver du?", hvor du så vælger at skyde mig i case sammen med dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, xKow skrev:

Du for jo ikke kun ban pga. det. Efter du skyder betjenten tager jeg fat i dig og siger "hvad laver du?", hvor du så vælger at skyde mig i case sammen med dig.

Ja men det var et misklik!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, BearDK skrev:

Så du banner mig for at misklikke???

Det var på ingen måde et misklik ved ham betjenten.

Og da jeg efter tager fat i dig, skyder du 2-3 skud med din deagle på mig.

 

Der er ingen grund til at lyve i din unban request.

Du må vente til din ban er ovre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, xKow skrev:

Det var på ingen måde et misklik ved ham betjenten.

Og da jeg efter tager fat i dig, skyder du 2-3 skud med din deagle på mig.

 

Der er ingen grund til at lyve i din unban request.

Du må vente til din ban er ovre.

For det første. Jeg skød kun 1 gang på dig.

For det andet. Jeg snakker om da jeg skød DIG

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, BearDK skrev:

For det første. Jeg skød kun 1 gang på dig.

For det andet. Jeg snakker om da jeg skød DIG

Det er fuldstændig ligegyldigt om du skød 1 eller 3, 4 skud. Du dræbte mig stadig.

Og det er at du sidder og griner bagefter gør det ikke ligefrem nemmere for mig at tro på du rent faktisk misklikkede. Og hvis du så gjorde er det jo ikke mit problem, så må du jo passe bedre på. Hvis du "lige pludselig" skyder en person i RP, på grund af misklik, vil du stadig få Jail, da det er eget problem og ikke andres, at du klikker forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.