Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændringer til Politiet/Rigspolitichefens magt


Peter Jakobsen

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg har et forslag, som jeg er sikker på dem der tit er betjent, ville ønske bliver til en realitet.
Det der desværre sker engang imellem er, at når folk går Rigspolitichef, så er der nogle der vælger at demote alle, uden at tage hensyn til de betjente, der har arbejdet for de penge der ligger i bankboksen.
Det er desværre også resulteret i, at der et par gange har været episoder, hvor rigspolitichefen har valgt ikke at demote hans venner, selvom de måske ikke har arbejdet for nogle penge i bankboksen.

Derfor synes jeg at der:
1. Burde blive implementeret et system, som der ikke kan demote betjente, der har været betjent i over 30 minutter, såfremt at det også er over 30 minutter siden sidst, at bankboksen er blevet udbetalt.
2. Strammes reglerne for, hvornår man "må udvælge sin egen styrke" - i form af at man måske skal have været rigspolitichef i x antal minutter.
3. Lave en mulighed, hvor at Rigspolitichefen kan demote alle med et tryk, så der ikke sker det, at han ikke demoter venner. Når den knap så er blevet brugt skal der måske være et cooldown på 5-10 minutter, før at de samme betjente kan ansøge om jobbet igen.
4. Burde blive implementeret et system, som sikrer, at hvis du har arbejdet over 30 minutter siden sidste gang bankboksen er blevet udbetalt, får du dit cut af de penge der er i bankboksen, når du bliver demoted.

Gerne kom med input, hvis i har nogle ideer eller tilføjelser.

//Peter Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Peter Jakobsen skrev:

1. Burde blive implementeret et system, som der ikke kan demote betjente, der har været betjent i over 30 minutter, såfremt at det også er over 30 minutter siden sidst, at bankboksen er blevet udbetalt.

Jeg kan godt se hvad du mener, og du synes det er træls, jeg ret sikker på der ikke er nogen som demoter kun for at få pengende for sig selv, det er bare dårlig stil, men så synes jeg bedre om dit punkt 4.

30 minutter siden, Peter Jakobsen skrev:

2. Strammes reglerne for, hvornår man "må udvælge sin egen styrke" - i form af at man måske skal have været rigspolitichef i x antal minutter.

Nej... Det er jo bare dumt, når jeg går rigspolitichef demoter jeg oftes ikke alle, men folk som jeg ikke har set som betjent før og de får self. en change for at søge ind som betjent igen.

31 minutter siden, Peter Jakobsen skrev:

3. Lave en mulighed, hvor at Rigspolitichefen kan demote alle med et tryk, så der ikke sker det, at han ikke demoter venner. Når den knap så er blevet brugt skal der måske være et cooldown på 5-10 minutter, før at de samme betjente kan ansøge om jobbet igen.

Hvorfor mener du han skal demote alle? Han må demote dem han vil og når han vil, dem jeg efterlader som betjent hjælper mig ofte med at tage imod "ansøgninger" så folk kan komme tilbage som betjent hurtigst muligt så der ikke står 10+ mennesker og venter på jeg står der alene...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår godt hvad du mener, men det vil ikke rigtigt give nogen mening.

Man skal whitelistes for at komme på som rigspolitichef grundet at man skal kunne have nogle kvalifikationer og hvis der var en knap til at demote alle, det ville ikke give en skid mening, tænker jeg. Ledelsen må lave deres egen styrke og lave en knap til at demote alle eller lave x antal minutter på noget tror jeg ikke ligefrem vil løse det. Ledelsen går også mest efter folk med kvalifikationer, fremfor folk der ikke kan finde ud af at være betjente. Du kan altid gå ind og lave en klage på rigspolitiet hvis du mener at de ikke kan finde ud af deres job.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mic.
Først og fremmest, tak for dine inputs.

Punkt 1 har jeg selv oplevet, at alle undtagen 2 kammerater blev demoted af en, og ansøgninger til betjente først åbnede lige efter udbetaling af bankboksen.

Punkt 2 kan man se lidt som man vil - jeg ser bare ofte, at man fra det en8e sekund til det andet bare er gået fra 14 til 2 betjente, uden nogen varsel, en besked på radio eller noget overhovedet. Det burde der måske gøres.

Punkt 3 er som sådan ikke noget man skal - men at man har muligheden for det. Hvis man kommer ind, og ikke genkender en eneste er det vel federe at kunne tage alle i ét hug.

//Peter Jakobsen

59 minutter siden, Mic skrev:

Jeg kan godt se hvad du mener, og du synes det er træls, jeg ret sikker på der ikke er nogen som demoter kun for at få pengende for sig selv, det er bare dårlig stil, men så synes jeg bedre om dit punkt 4.

Nej... Det er jo bare dumt, når jeg går rigspolitichef demoter jeg oftes ikke alle, men folk som jeg ikke har set som betjent før og de får self. en change for at søge ind som betjent igen.

Hvorfor mener du han skal demote alle? Han må demote dem han vil og når han vil, dem jeg efterlader som betjent hjælper mig ofte med at tage imod "ansøgninger" så folk kan komme tilbage som betjent hurtigst muligt så der ikke står 10+ mennesker og venter på jeg står der alene...

Hej Sunix.
Tak for dine input.

Som også skrevet til Mic, så kan du opleve at du ikke kender én eneste i styrken, og det er en nemmere måde "at starte på ny".
Der er smidt en klage som blev afvist, hvorfra jeg blev henvist til at lave et forslag omkring ændringer til systemet.

//Peter Jakobsen

1 time siden, Sunix skrev:

Jeg forstår godt hvad du mener, men det vil ikke rigtigt give nogen mening.

Man skal whitelistes for at komme på som rigspolitichef grundet at man skal kunne have nogle kvalifikationer og hvis der var en knap til at demote alle, det ville ikke give en skid mening, tænker jeg. Ledelsen må lave deres egen styrke og lave en knap til at demote alle eller lave x antal minutter på noget tror jeg ikke ligefrem vil løse det. Ledelsen går også mest efter folk med kvalifikationer, fremfor folk der ikke kan finde ud af at være betjente. Du kan altid gå ind og lave en klage på rigspolitiet hvis du mener at de ikke kan finde ud af deres job.

Link til kommentar
Del på andre sites

Når man vælger og demote alle og beholde sine venner vil man højst sandsynligt prøve og lave en god rp styrke ved at tage mundtlige ansøgninger eller generelt vælge folk ud fra hatten hvor de har fremvist at de kan bidrage til den nuværende styrke. Jeg har selv været en den af politi ledelsen og der gik jeg efter at lave den bedst mulige styrke, ikke alle mulige børn/unge som ikke kunne finde ud af en simpel raid taktik. Men det nok derfor at politi ledelsen har de her ekstra beføjelser som kan gøre rpet endnu bedre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det handler bare om, at dem, som er vicerigspolitichef, skal lære at fyre folk efter en udbetaling. Så har folk fået deres penge. Og man kan fortsætte derfra. Det er ikke så svært, specialet ikke i forhold til kravene der bliver stillet, før man overhovedet kommer ind. Syntes ikke der skal være en direkte regel, men blot at folk, som er vicerigspolitichef, skal sætte sig i andres syn, og handle derefter. 

 

- Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Abdi Aziz skrev:

Det handler bare om, at dem, som er vicerigspolitichef, skal lære at fyre folk efter en udbetaling. Så har folk fået deres penge. Og man kan fortsætte derfra. Det er ikke så svært, specialet ikke i forhold til kravene der bliver stillet, før man overhovedet kommer ind. Syntes ikke der skal være en direkte regel, men blot at folk, som er vicerigspolitichef, skal sætte sig i andres syn, og handle derefter. 

 

- Abdi

Det var også min tanke, men når det ikke sker, må der handles på en eller anden måde.

//Peter Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.