Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Forspørsel af Sand


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:37672384

Hvorfor skal du unbannes: Jeg har nu gået det sidste par 4 måneder og overvejet det der fik mig bannet til at starte med, (Hurtig info: Jeg trollet på serveren om natten med et par andre, og fandt så åbenbart på at jeg lige ville blocke Spawn, for at beskytte mig mod de andre jeg kæmpet mod, det opdaget Dynn så og bannet mig, som er forståelig nok). Og med alt perspektiv på det, så kan jeg naturligvis se at det er en stor fejl jeg begik, at vælge og bryde en til flere regler ved at gøre ting som kun forstyrre andres RP, og det er naturligvis ikke okay fra min side af, og jeg føler også selv med tænkte på det at jeg var røget lidt ud på et troll-sidespor på daværende tidspunkt, som jeg ikke rigtig havde indset.

Så samtidig har jeg også tænkt på alle disse gode ting man er gået glip af imens jeg har været bannet, som serveren med alle de sjove og hyggelige spillere og admins som jeg plejet at snakke med, og alt det nice content som er kommet til serveren nu, og den gode orden og underholdnings kvalitet der er på serveren. Som jeg så deraf har savnet meget, og kan se at det så var dumt af mig og få mig bannet.

Og ja, jeg ved godt når man kigger på min historik så tænker man nok, "hvorfor give ham her en chance igen?". Og til det vil jeg sige at jeg har tænkt over hvad jeg f.eks kan gøre for at mindske chancen for at jeg gør noget dumt og bryder reglerne.

Jeg vil prøve at tænkte lidt mere over tingene når jeg er ved at gøre noget som ikke skal gøres, og hvis jeg eksempelvis skulle side om natten og få følelsen af at man godt lige vil troll lidt nu, så vil jeg heller gå væk fra den tanke og prøve at spille videre med mit RP, eller bare lukke spillet og lave noget andet, inden at det går galt.

Så jeg håber at i vil overveje om jeg kan få lov og spille igen, for jeg vil utroligt gerne være mere sammen med fællesskabet igen, og spille rundt på serveren med de andre.

 

Hilsen

Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:37672384

Grund: spawnblock

Navn: Sekondløjtnant Sand

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-11-18 23:00


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.