Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Atmæn


støvsuger

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:163441724

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej Stavox.

Det er efterhånden noget tid siden jeg fik ban, så nu vælger jeg at lave en ny unban request eftersom den anden blev afvist.

Jeg vil gerne starte med at indrømme at vi ''semi-trollede'' fordi vi overdrev ret meget med vores politi arbejde, vi gav ret høje bøder for ligegyldige ting.

Vi havde allesammen lignende navne, tror vi var omkring de 5 stykker der hed noget lignende, i alt fik 3 af os ban og 1 fik unban fordi han snakkede med nogen på ts om hvad der var sket.

 

Den ene af os i gruppen som hed ''Addemin'' fik så permban for at kaste sin bil ind i en mængde mennesker, jeg har endda snakket med Sunix og han sagde at da han freezede den der havde kastet sin bil, var det Addemin der blev frozen, men jeg fik ban af NubCake og ikke Sunix. Det er fuldstændig forståeligt at NubCakes første reaktion var panik fordi der var så mange der døde (omkring 15) så hans eneste tanke for formentlig at få den der havde gjort det ud af serveren, jeg fortryder selvfølgelig at jeg gjorde det med at skifte navn og kinda trolle som politi mand, jeg ville ikke gøre det igen og savner at spille på stavox. 

 

Det skal lige siges at jeg var ude og spise efter det der med bilen skete, så da jeg kom tilbage havde jeg bare fået permban.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:163441724

Grund: Mass CDM

Navn: Atmæn

AdminID: STEAM_0:0:13065718 - NubCake [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 04-02-19 18:43


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Atmæn.

Personligt syntes jeg stadig ikke du rigtig hører til på serveren da det ikke var semi troll men ekstremt troll i havde gang i.

Dog vil jeg meget gerne have en form for Garanti på at det ikke sker i fremtiden igen.
Hvorfor skal vi give dig en ny chance? 🙂

- NubCake

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, NubCakeV2 skrev:

Hej Atmæn.

Personligt syntes jeg stadig ikke du rigtig hører til på serveren da det ikke var semi troll men ekstremt troll i havde gang i.

Dog vil jeg meget gerne have en form for Garanti på at det ikke sker i fremtiden igen.
Hvorfor skal vi give dig en ny chance? 🙂

- NubCake

Hej NubCake, jeg var ikke del i der hvor de gav folk bøder for at spawne cykler på fortovet, men jeg har spillet på serveren i ret lang tid og fortyder inderligt at jeg brød reglerne, det ville være ekstremt fedt at få unban for at spille med mine venner igen, jeg kan garantere med 100% sikkerhed at det ikke ville ske igen fordi jeg vil tænke mig om fremover.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.