Hop til indhold
Stavox

[Afvist] får Permanent ban i FAIL RP


Mia Khalifa

Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:424262867

Grund: Mass RDA

Navn: ian poulsen

AdminID: CONSOLE

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 24-02-19 22:32


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

PÅ TS SENERE

 

For det første så var der FAIL RP. For det andet har jeg video af alle der skyder rundt og kaster med bliller og props.

Og der er hellere ikke grund til at giv mig permanent ban!

 

Jeg blev også arresteret af rigtigt mange uden nogen GRUND. folk kørte hinanden over, der var kaos!

Jeg vil gerne SNAKKE med Mikk inde på TS IDAG!

KL 16:00 VIL JEG GERNE SNAKKE MED Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Plz jeg vil virkelig gerne have unban! elsker det her spil, og elsker at møde nye menesker. vil blive så glad hvis i unbanner mig, og vil love at jeg ikke vil begå denne fejl igen og andre fejl!

bruger 7 timer på det her spil om dagen, og elsker det! og 20 timmer i fridagene. og har brugt mange af mine lommepenge på det her spil, så det er meget træls og have permanenet ban på stavox.

håber i vil høre og tænke over hvad jeg skriver her. kh ian poulsen:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bannede dig fordi der kom relativt faste spillere ind på TSen og sagde at du arrestede alle. Da vi talte om det, virkede det ikke som om det var forkert. Hvis du ikke har en video der modsiger det, hvad har du så forestillet dig der skal ske?

Link til kommentar
Del på andre sites

nogen sagde der var fail RP. jeg blev også skudt og arrestede uden nogen grund, så jeg gjorde det sammen som nogen af de andre gjorde. 

må jeg ikke nok plz få unban. eller ban i nogen uger. jeg ved godt det er forkert det jeg har gjordt. men jeg undskylder rigtigt meget for det jeg gjorde. 

savner at spille inden på stavox. hvis du vil kan vi tage den på TS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.