Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye jobs


Tobias

Recommended Posts

Jeg syndes der skal være nogen flere jobs så som.

 

Brandman og så har blackmarket dealer ild bomber som man kan kaste men de koster en del penge

Så skal man bruge brandmen til at slukke ilden eller man kan købe en ildslukker. Men spawn og Pd kan der ikke sættes ild til.

ilden kan kun være et sted det kan ikke bevæge sig fra en bygning til en anden vis man lukker døren til ens hus kan ilden ikke komme ud. ilden kan ikke komme meget langt der er et bestemt område hvor den kan være.

Vis nu der ikke er brandmen på serveren kan man ikke bruge ild bomber vis nu det er at det er i byen der er ild og brandmene er ude for byen og de ikke kommer i tiden kan admins fjerne ilden. vis nu en person på en eller anden måde fik sat ild når brandmen ikke er på. Skal en admin gøre et eller andet.

ilden kan skade spiller printer Biler våben som ligger på jorden eller i kasser kan brande væk og Weed.

 

Vis i har andre ider skriv dem ned.

Eller vis i syndes der ikke skal være flere jobs skriv det ned.

skriv vis der er et problem i det eller vis i har jeres egne ider til spillet.

Link til kommentar
Del på andre sites

God ide men har nogle ting 

 

Hvad skulle brandmændene få ud af år slukke en brand, der er ikke mange der vil være Det og ikke få noget ud af det (jeg vil gerne for jeg går ikke op i penge )

 

Hvad nu hvis brandmanden leaver og ingen almindelige spiller gider oh bruge deres penge på at slukke en random brænd på vejen . Og ad min er i case eller noget andet .

 

Politiet skal have en brænd slukker syntes jeg .

 

Man skal kunne kalde på brandmændene på en nem måde oh de skal komme .

 

En bug der er med mange af de "Molotov" addons er at branden tit går gennem props (ville være for op når man skal raide)

 

Ville det ikke være for OP bare kunne tænde en brænd ved ens fading doors ved base entréen.

 

 

-Zarex :)

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker sån det ikke kan komme igenmen props.

og man får en sum ved at slukke en brand jeg ved ikke hvor mange penge men en del.

Politi skal have en ja men den er dårligere end brandmenes ild slukker.

brandmene hurtigt call kan være 113 eller !b og så hvor hende.

 

du har ret i de er op i raiden men vis nu man ikke må bruge den til at raide men til gang wars eller vis der er kamp et sted.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, RedPanda said:

Så syntes jeg hellere at der skal være et job der hedder "Pyroman" hvor ham pyromanen han kan købe molotovs til enden ham selv eller andre.

 

-RedPanda.

Må "pyromanen" raide, kidnappe,mug, pdraid og må de bruge samme våben som alle andre kriminelle?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Marcuss said:

Jeg ved ikke hvor meget jeg kan lide idéen omkring pyroman, men hvis han nu skulle komme skal han kunne gøre det samme som Black marker dealer.

jeg forstår det godt men så syndes jeg der kun må være en pyroman i alt i jobs

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.