Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requests kængu


Kængu

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:51164648

Hvorfor skal du unbannes: 

jeg er rigtig ked over det jeg har gjort og jeg vil gerne spille på Stavox igenog 

og jeg savner også at spille på Jeres server fordi jeg synes den er så god at det er den bedste  server  der er I hate Garry's Mod

Nu har jeg spillet på masse andre server som nu har jeg lært at finde ud af rp Nu vil jeg gerne omdannes fordi jeg synes at jeg er en god 

og jeg er meget ked af det over alt det jeg har gjort på Starbucks og jeg savner at spille på jeres øre fordi det er den bedste server i hele Garry's Mod og jeg håber at vi gider at læse en rigtig godt igennem og fordi jeg savner at spille på serveren og jeg vil gerne ind og spille med nogle af mine venner og bruge mine penge fornuftigt og hvis I vil kan i bare giv mig prøve om unban

og jeg vil gerne ind og spille sammen med mine venner igen fordi at jeg savner og spillede med nogle af mine venner

Kan også komme på team speak.

sådan ser jeg kan komme ind over bygge nogle flere baser sådan til jeg kan tjene penge og sælge den til andre

og alt det jeg har boet på Stavox det er jeg rigtig ked af det og at jeg har fået ban over 10 gange nu og det vil jeg gerne lave om på og jeg vil gerne prøve at spille på jeres over i et andet fordi det er en god server og I har det bedste er RP findes på hele Garrys Mod og jeg håber at I vil tage godt imod min ansøgning og fordi at bare fordi at jeg tror at jeg kan gøre det hele igen og igen hvis jeg får om ban Hvis I vil give mig det med eller Hvis det ikke er fint om ban vi så er det fint

Jeg vil ikke bryde reglerne i pt og jeg vil ikke aldrig bryder reglerne igen Og det lover jeg højt og helligt

Jeg håber I tager rigtigt godt imod min ansøgning venlig hilsen kængu

og jeg har mulighed for at komme på TeamSpeak i morgen hvis det skulle være
______________________________

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:51164648

Grund: [Prøveunbanbrud] Autoban grundet straf under prøveunban

Navn: kængu

AdminID: CABPSH

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-11-18 16:01


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.