Hop til indhold
Stavox

[Solved] ny hitman regl


RealKoeter

Recommended Posts

ville gerne have at der måske kommer en regel med at man skal have en grund til at lave hit måske en box der kommer op på skærmen når man køber hit hvor man skal skrive en grund (ide af mads madsen) 

 

grund til den nye regel: fx lige for 5 min siden var jeg inde på serveren og var den eneste politimand og der var personer der satte hit på mig 5 GANGE I TRÆK uden jeg havde gjort dem noget, måske arrestet  dem men de må jo ikke hævne sig, 5 gange i træk bare fordi jeg er politimand og alle gange var hittet sat på den hitmand som hed 123

 

håber i tager det her op for det er virkelig træls at dø uden grund vis man har købt mange våben og man ikke engang har snakket med personen men det var det jeg havde at sige MHV KØTER.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der kommer ikke til at skulle skrives en grund. Det er besværligt for både os (fordi alle kommer til at sige "random hit") og dem der placerer hits.

Jeg har dog, da jeg godt kan se at det er et problem, forhøjet cooldown fra hvor ofte et hit kan blive placeret på den samme person til 20min, samt hvor ofte du kan sætte hits til 5min.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.