Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request


BrummeBear

Recommended Posts

Halløj Stavox!
STEAM_0:1:100121469

Halløj halløj, igen. jeg kunne rigtig godt tænke mig unban fra jeres servere. Jeg har cirka været banned i en måned nu, og jeg keder mig af helvedes til, Jeg tager fuld ansvaret på mig af de ting jeg har gjordt, udover "Forsøg på MassRDM" grundet en admin ikke opfanget situationen.

Ellers vi vil jeg undskylde rigtig mange gange for det høm høm jeg har lavet, hvis jeg får jeres tillid igen skal jeg nok, besvise at jeg er verdi nok til at spille på Stavox!

Jeg har taget mig sammen til at læse jeres regler, som jeg ikke havde før. Jeg er i samme gang som Alexander Thomsen, så må han piske mig hvis jeg er en bølle.

Jeg håber rigtig meget jeg hører posetivt fra jer. Kan ellers ikke skrive så meget mere, da jeg ellers har lavet "40"andre

 

Med venlig hilsen Oliver

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:100121469

Grund: Forsøg på MassRDM + Micspammer + Generelt en troll

Navn: NF Henning Hestebremser

AdminID: STEAM_0:0:64732648 - Filsøe [admin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 10-01-19 17:52


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.