Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bil søgning


Zork

Recommended Posts

Mange folk søger biler og her bliver oprettet et post i "Generel Diskussion" hvilket også er fint, men jeg synes det kunne være super fedt hvis der kom inde på bilmarked en knap med "Bil søgning" eller sådan noget. Her skal du skrive hvilken bil du søger, og om der er noget specielt der skal være på den eks horn, custom skin eller nummerplade. Du kan også skrive en pris du vil give for den, også hvis der kommer en bil til denne pris vil du få en mail eller sådan noget med det. Så inden folk sælger deres biler kan de lige gå ind og se om der er nogle som søger den og hvad de vil give for den. 

 

Synes selv det lyder som en okay idé - i er meget velkommen til at give jeres holdning til dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne vel også lave en klub til det, hvor man kunne lave et post med hvad man manglede, og så kunne folk jo komme med deres priser for deres biler. (ikke ret mig hvis det allerede er lavet.)

Ellers fint forslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, xKow skrev:

Man kunne vel også lave en klub til det, hvor man kunne lave et post med hvad man manglede, og så kunne folk jo komme med deres priser for deres biler. (ikke ret mig hvis det allerede er lavet.)

Ellers fint forslag.

 

Ja, men der er jo mange som ikke ville melde sig ind i klubben eller være aktiv i den - snakker af erfaring der var engang noget ligende. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, xKow skrev:

Man kunne vel også lave en klub til det, hvor man kunne lave et post med hvad man manglede, og så kunne folk jo komme med deres priser for deres biler. (ikke ret mig hvis det allerede er lavet.)

Ellers fint forslag.

Der er mange der ikke gør brug af diverse, "sælg din bil" klubber. Jeg kan godt lide din ide Zork, +rep.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.