Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Addemin


Mistake

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:62588475

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev banned fordi mit navn mindede om personen som smed med biler.

Der skete et uheld inde på serveren for 20 minutter siden. En ved navn "Atmin" kastede rundt med biler og dræbte flere mennesker. Staff gik i panik og bannede folk med et navn som mindede om hans. Mit navn var "Addemin" og jeg fik Permban for noget som jeg ikke havde gjort. Jeg tænker ikke at jeg behøver at skrive et Essay, siden Staff gik i panik og bannede os med tætte navne.

______________________________

 

 

Stavox.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:62588475

Grund: Troll - Kaster rundt med biler

Navn: Addemin

AdminID: STEAM_0:0:61075706 - Playboi Carti [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 04-02-19 18:41


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Yes, nu skal du høre.

Sagen er den, at mig og @NubCakeV2, som de eneste staffs online på daværende tidspunkt, så at jer som hed noget med "at" foran, fyrede rundt med biler. Jeg er sikker på det var dig der fyrede rundt med bilen, for da jeg freezede dig og bannede dig, så forsvandt du, hvilket resultere i at det var den rigtige. Jeg så det var dig der kastede rundt med biler.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Sunix (Carty) Jeg kan ikke se hvordan det er fair at en hel gruppe på en server skal have ban hvis der er EN person der kaster med en bil.

Det svarer lidt til at give en hel klasse eftersidning fordi der er en der larmer. Jeg kunne ikke logge ind på min anden account på min skolebærbar, så jeg svarer dig her. 

Jeg spiller inde på stavox nogenlunde hver dag, og vi trollede ikke. Vi lavede seriøs politi roleplay, du havde en case hvor du gav os ret. Kan ikke se hvad du mener? 

Casen jeg refererer til er en case hvor -hAdi- ikke ville stoppe for os og siger så at vi ikke havde blink på, men det havde vi, og du tillod os at fortsætte roleplay, efterfølgende tror jeg ikke du havde nogen problemer med os whatsoever, vi kan ikke stå til ansvar for hvad en person har gjort og det er kort sagt ikke fair at vi andre også har fået en straf fordi han var politimand sammen med os. Har også skrevet ''en eller anden klovn der starter med A'' i min unban request, det er grundet at jeg ikke var sikker på hvem der havde kastet med bilen og jeg gerne ville undgå at beskylde en for noget personen ikke har gjort. Det skal også lige siges at jeg ikke er sikker på hvor mange af os der fik permban, men jeg kan forsikre dig om at jeg ikke har kastet med nogen bil, for det første ejer jeg ikke en hvid golf på stavox (Bilen der blev kastet var en golf)

 

Håber du forstår.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Calle skrev:

@Sunix (Carty) Jeg kan ikke se hvordan det er fair at en hel gruppe på en server skal have ban hvis der er EN person der kaster med en bil.

Det svarer lidt til at give en hel klasse eftersidning fordi der er en der larmer. Jeg kunne ikke logge ind på min anden account på min skolebærbar, så jeg svarer dig her. 

Jeg spiller inde på stavox nogenlunde hver dag, og vi trollede ikke. Vi lavede seriøs politi roleplay, du havde en case hvor du gav os ret. Kan ikke se hvad du mener? 

Casen jeg refererer til er en case hvor -hAdi- ikke ville stoppe for os og siger så at vi ikke havde blink på, men det havde vi, og du tillod os at fortsætte roleplay, efterfølgende tror jeg ikke du havde nogen problemer med os whatsoever, vi kan ikke stå til ansvar for hvad en person har gjort og det er kort sagt ikke fair at vi andre også har fået en straf fordi han var politimand sammen med os.

 

Håber du forstår.

 

Jeg var ikke den der bannede jer alle, jeg bannede den jeg så kaste med sin bil. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sunix (Carty) skrev:

Jeg var ikke den der bannede jer alle, jeg bannede den jeg så kaste med sin bil. 

Jeg fik ban af NubCake, men det var vist lidt af en ban spree, jeg forstår godt jeres panik eftersom der var virkelig mange der døde, kan kun forestille mig det arbejde i skulle lave efter situationen havde fundet sted. 

Men jeg forstår stadig ikke hvorfor jeg fik ban, jeg så det ske og så gik jeg ud og spiste maks 2-3 minutter senere og stod bare AFK på parkeringspladsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.