Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning M8 Roast Me Daddy


M8_

Recommended Posts

ingame navn : M8 Roast Me Daddy

  steamID STEAM_0:0:38638708
  rigtige navn: Oliver
  alder 14 lige om en måned er jeg så 15

nogle former for erfaring som staff  : ja dog langt fra det samme spil men har været admin i en minecraft server og et af de der retro spil.. ik noget jeg er stolt af. 

   hvorfor skal du være en del af staff teamet  jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg spiller rigtigt meget her inde og er klar på at hjælpe hvor der skal hjælpes. ved dog ik hvad jeg skal sige for at være mere kvalificeret end de andre ansøgere men jeg kan/vil vise jer det hvis jeg blir staff

 har du erfaring med ulx  ik rigtigt men er ret lærenem så tænker ik det blir et problem

  kan du formulere dig skriftligt og bruger du mic : ved ik om jeg er godt til at formulere mig skriftligt men folk forstår da hvad jeg skriver og jeg bruger kun min mic i spillet

   hvor tit har du mulighed for at være online lige nu har jeg mulighed hele dagen fra når jeg står op til 23 og samme i weekenden men snart har jeg så kun mulighed fra kl 14-15 til 23 og i weekender skifter det fra hele natten til kl 01:00.. jeg spiller tit fra kl 12-23 i hverdagene og i weekenderne 12-01:00

    andre ting du vil sige  bor på opholdsted så i nogle weekender er jeg hjemme hos min familie og kan ikke spille. tænker ik at der er så meget mere men i kan altid skrive en kommentar og så svare jeg.. jeg kan ligesom forstå at jeg skal gøre mere ud af min ansøgning. så jeg vil sige at en af grundene til at jeg vil være staff er at jeg gerne vil hjælpe folk på server og være så tit online som muligt jeg vil gøre alt hvad man kan for ikke at få fære spillere ind men flere. jeg vil prøve at være den staff folket kan lide ham den gode men jeg vil os være ham den dårlige hvis der er brug for det. jeg har ikke den helt store kenskab til e2 men kan godt lave nogle ting...jeg ved virkelig ik hvad jeg ellers skal skrive men som jeg sagde før hvis der er noget bestemt i vil vide så bare skriv

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Aske skrev:

- rep 

Rodet ansøgning 

Umoden 

Ser dig ikke meget aktiv

jeg er da ked af at høre at du synes det men har brugt de sidste 3 dage på den her server fra da jeg stod op til jeg gik i seng

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Monada_ skrev:

-Rep

har aldrig set dig på serveren.

umoden (du hedder penis på forum, regner du så med at blive staff ?)

 

held og lykke

 

mvh Monada 

gav dig våben licens tidligere og lil penis er et gammelt navn som jeg også vil ha haft på steam men min pc virkede ikke og vil os helst ændre det hvis jeg ku men tak for kritiken

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har valgt at give dig et  -rep

- du virker umoden pga. Du hedder penis på forum

- rodet ansøgning

- ser dig næsten aldrig

 

Held og lykke

 

- Krillex

2 timer siden, Mohammed SpritBillist skrev:

xkuaaAa.png

 

Nok svar?

 

ok ok tror så ikke du bliver staff. 

 

Mwn stadig held og lykke

det for du brug for!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.