Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff - Ansøgning ( Else )


Else

Recommended Posts

Ingame navn: Else
SteamID: STEAM_0:1:190898920
IRL fornavn: Silas 
Alder: 
16 - 13/02 ( Snart 17 )

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, jeg har haft erfaring med et administrative job på en minecraft server. Hvor jeg lærte en del om, det med at være positiv i sin attitude og holde hovedet koldt, i svære opgaver og det er derfor man altid skal være klar på de opgaver, som venter. Men min ven "Suicidal" som har sat mig lidt ind i jobbet, som admin og lært mig, hvordan man skal fremgå, når man møder folk, som har brug for hjælp. 😉 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at jeg er mere kvalificeret end andre er, fordi jeg er en trofast, energisk, sød, imødekommende, lærenem person og har masser af gåpåmod , så har styr på reglerne. Jeg er også en person, som har masser af glæde, som jeg så vidt prøver at sprede, sådan så man holder en pæn tone, så man undgår de ligegyldige sager. Derudover er jeg god til og danne mig overblik over en situationen,  hvor jeg lader begge parter snakke sådan så jeg høre deres mening om situationen. ❤️ 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja, jeg har godt kendskab med ULX, men skal nok lige have en genopfriskning, sådan jeg er mere sikker på de ting. 😉 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg bruger min mic, både i situationer, hvor det er nødvendigt, men også hvor det ikke er så nødvendigt. Men er god til og formulere og forklare tingene korrekt og har en rolig udtalelse når jeg snakker, hvilket gør at hvis jeg er i en situation, hvor sproget bliver grimt, holder jeg den, sådan så jeg ikke går ned på den niveau, en ting der gør det lettere for mig at uddybe og forklare spillers problem. 🙂 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16:00 - 22:30 

 

Tirsdag: 16:00 - 22:30

 

Onsdag: 16:00 - 22:30

 

Torsdag: 16:00 - 22:30

 

Fredag: 16:00 - 01:30 

 

Lørdag: 12:00 - 01:30

 

Søndag: 12:00 - 22:30

(Vigtigt) Dette er et overblik over min uge. og de tidspunkter som i kan se er de tidspunkter jeg har mulighed for at være på.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Hvis der er nogle der ikke har lagt mærke til mig, er det fordi jeg spiller på Rockford 2. 

 

Mange tak, fordi i gad tage jer tid til og læse min ansøgning igennem! ❤️ Vi ses

 

// Else

Kryder fingre på det bedste 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, SharkS skrev:

+REP
-Aktiv
-Kan reglerne
-Snakker pænt

Tak for de pæne ord<3

 

// Else

 

4 timer siden, [DK] farmerfrede skrev:

+rep

 

- Aktiv

- Kan reglerne 

- snakker pænt

Tak for de pæne ord<3

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Bamme skrev:

+REP

-Aktiv

-Kan alle regler

-Snakker Pænt

-God til RP

-Kunne se dig gøre et godt arbejde, som Staffaff! 🙂

Tak for de pæne ord ❤️

 

// Else

 

19 minutter siden, Nicklas Reccer skrev:

+REP

-Aktiv

- Kan fleste regler 

- Snakker pænt

- God til RP

-REP

- Mere kød på ansøgning

- Være lidt mere specifik

- Udyb dig lidt ved Erfaringer, FX Hvilke servere.

 

// Jackson Ace 

Tak for de pæne ord ❤️

Jeg gør lidt mere ud af det. 


// Else

 

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Maloni skrev:

+Rep

Jeg var meget på kanten om at give dig +Rep eller neutralt rep siden der er ikke blevet skrevet så meget men nu kender jeg dig meget godt og syntes at du er en veldig flink person som er utrolig sjov at RP med.

Kan kun give dig ret. Synes også selv at jeg godt kunne have brugt 30 min mere for at få uddybet tingene lidt bedre. ❤️ 

Men tak for støtten og ja det er rigtigt hyggeligt at RP med dig. 😉 

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.