Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - William Pedersen


SharkS

Recommended Posts

Ingame Navn: William Pedersen

SteamID: STEAM_0:0:100700229

 

IRL fornavn: William Pedersen


Alder 12 (19/05/06)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været ejer af min egen Gmod server og det var der jeg lærte at være staff, og jeg blev mere moden. Og har været admin inde på nogle Minecraft servers på en server ved navn SuperAwesome.

Hvor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg vil ALDRIG bare give mine venner fordele i cases eller bare i RP fx i en RDM case - Jeg vil self give min ven en straf selvom at han er min ven fordi det skal vær efair for alle og vil altid tage cases selvom jeg er i RP da det er langt vigtigere at folk følger reglerne og ikke bryder dem og kan tage pressede situationer med hovedet kold fx hvis der er 4 personer der er sure så vil jeg gøre det at jeg beder dem om at slappe alidt af da det ikke gavner nogle personer i casen men det gør det bare svære for en at klare den. Og der er også lige en liste her:

-Kan tage pressede situationer med hovedet koldt
-Kan de fleste regler.
-Stopper gerne mit RP for at tage cases.
-Giver ikke mine venner fordele i cases giver fair straf til mine venner også
-Taler pænt til folk selvom de sviner mig til.
-Er klar på at hjælpe serveren med det der nu er brug for.
-Vil gerne gøre mit forsøg på at holde serveren fri for trollers.
-Jeg tager mit RP seriøst.
-Er klar på at lære mere om jobbet som staff.
-Er klar til at være en seriøs staff.
-Cases tager den tid det tager, giver aldrig op.
-Er hjælpsom

Har du kendskab og/tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har da lidt erfaring med ULX da jeg har haft min egen Gmod server her er en lille liste om hvilke commands jeg kan

-!Jailtp 

-!goto

-!jail

-!logs

-!menu

-!bring

-!freeze

-!ban

-!unjail

Osv.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftlige, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Bruger tit min mic og er god til at formulere mig både Skriftligt og mundtligt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Her er et lille skema af hvornår jeg kan være på
-Mandag - 12:00 - 22:00
-Tirsdag - 12:00 - 22:00

-Onsdag - 12:00 - 22:00

-Torsdag - 12:00 - 22:00

-Fredag - 12:00 - 01:00

-Lørdag - 11:30 - 01:00

-Søndag - 11:30 - 22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke andet end at jeg har en del straffer og prøver at gøre det bedre!


Tak fordi du tog dig tid og læste min ansøgning! MVH William Pedersen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.