Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøg som Staff


Migos

Recommended Posts

Hej jeg hedder Migos ing Men i virkelighed hedder jeg Marcus jeg er 12år jeg læser reglerne hver dag jeg er meget aktiv om morgen, hvor der er mange der bryder regalerne jeg kan regalerne ud og ind jeg tager mig sammen hvis jeg får det jeg vil få god snak jeg er meget aktiv Mandag- fredag 3-7timer Lørdag-søndag 8-12 Timer er som sagt meget aktiv jeg tager mig sammen i cases. Snakker pænt Bor i Randers jeg er godt nok kun 12år men jeg er meget aktiv af en staff af være jeg tager masser af cases. Jeg tager mig sammen hvis jeg bliver staff jeg misbruger ikke mine kræfter jeg bruger dem som jeg skal bruge har en, god nok mobil jeg spiller spillet meget og kan godt lide Stavox der for ville jeg græne prøve at blive staff og se om det er nogen jeg kan finde ud af

Hvorfor skal jeg være staff 

*kan rp

*kan reglerne

*er moden

*Har et stort nok ansvare

*Har en god attitude  

*har ingen form for adhd

*Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
 ja, jeg synes at jeg er god til at formulere mig mundligt men hved ikke om skriftliget er det beste punkt for mig da jeg er ordblind.



      

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.