Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staffansøning Ra1fi


Ra1fi💧

Recommended Posts

Ingame navn: Ra1fi
SteamID: STEAM_0:0:1027287
IRL fornavn: Jakob
Alder: 14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej har ikke tidligere erfaring.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
-Kan mange regler.
-kan sætte RP til side og har ikke et problem med det.
-er god til at forklare.
-kender de fleste spillere dog mest på Evo.
-har ikke dårligt humør og bliver ikke så let fornærmet. 
-ingen særbehanling.
-spillede i længere tid på serveren og har erfaring. 
-god til at forklare til folk.
-er moden.
-har meget tid + er meget på.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
nej men har set dem skrive !bring !ban !cb !goto osv.


 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
ja, jeg synes at jeg er god til at formulere mig mundligt men hved ikke om skriftliget er det beste punkt for mig da jeg er ordblind.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 15:45-21:30

Tirsdag 16:30-21:30

Onsdag 15:45-21:30

Torsdag 15:15-21:30

Fredag 15:15-02:00

Lørdag 13:00-01:00

Søndag 13:00-21:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, xKow skrev:

Ra1fi, du er en meget flink person og jeg tror faktisk du vil passe meget godt på staff holdet, men det vil også kræve at du skal kunne tage det seriøst.

+rep

held og lykke.

tak min ko 🖖

3 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

+tro har både spillet og snakket med dig utrolig meget på det sidste. Vil godt ku se dig have ansvaret som staff. Støtter dig min ven!

tak min ven. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Indholdsmæssigt kunne der værer meget mere da du bare laver fyld ved at skrive en masse linjer om kvalifikation men det er selvfølgelig gode ting. Det skal jo være ens første gang så der behøves ikke at være noget erfaring. Men det betyder ikke at du ikke kan skrive noget angående commands. Da det er en vigtig del af ens staff evner. Jeg syntes heller ikke du er en af dem der ser mest intreserede ud. Og selve opsætningen ser meget godt ud(udover det kedelige traditionelle tids-skema) samler man det hele og kikker på kvalifikationer er der ikke nogle gode kvalificerede ting andet end de ting der står ved kvalifikationer.

Og med det mener at du kun for tjent et ET HALVT STORT -REP

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Jakob skrev:

Du en skide flink person. Men altså, du kan også godt lide at trolle. Men håber du får chancen 🙂

@LotuA han er ordblind. Nok derfor der ikke er så meget tekst i forhold til andre

Ja det passer sikkert at han er ordblind, men hvis han vil ind i kampen kan han da måske spørge nøgen om hjælp til at skrive hvad han siger.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, LotuA skrev:

Ja det passer sikkert at han er ordblind, men hvis han vil ind i kampen kan han da måske spørge nøgen om hjælp til at skrive hvad han siger.

At han ikke har gjort det viser at han faktisk er inde i kampen. At han kæmper for at blive staff. Det et lorte argument du kommer med.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, LotuA skrev:

Ja det passer sikkert at han er ordblind, men hvis han vil ind i kampen kan han da måske spørge nøgen om hjælp til at skrive hvad han siger.

jeg er ikke en person der gider at skrive for at skrive vis jeg ville lave en stil for at du syns at jeg er dårlige så må du undskyld mig. 

+ jeg er ikke dum jeg er ORDBLIND DIN HAT

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, LotuA skrev:

Ja det passer sikkert at han er ordblind, men hvis han vil ind i kampen kan han da måske spørge nøgen om hjælp til at skrive hvad han siger.

Bare lige et tip. Hvad med at du ikke bare skriver de samme beskeder hele tiden Mr Copypaste?.

Jeg vid godt at du "måske" prøver at give feedback, men hvad med så at gøre det på en måde, hvor at teksten ret faktisk er overvejet i forhold til den person som du skriver den på.

I stedet for at det bare er en uovervejet og ens besked som du smækker ind?.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ra1fi, hvad fanden, din skide taber, ansøger du?

Ra1fi sidst jeg snakkede med dig, er nu nok noget tid siden, men du er meget flink, ikke noget at sige der, men nogle gange har du ikke lige den pæneste tone, men jaer.

Du snakkede en del med staffs sidst jeg snakkede med dig, så regner med at du stadig gør det, så der har du en god chance.

Ra1fi reglerne kender du godt, men det er ikke lige altid du overholder dem, men jaer, du er Ra1fi, så hvad fuck regner man med.

 

Held og lykke, din taber! 🙂

Du har bare at blive staff, ellers begynder jeg igen på Stavox........

+Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Toby Pedersen skrev:

Ra1fi, hvad fanden, din skide taber, ansøger du?

Ra1fi sidst jeg snakkede med dig, er nu nok noget tid siden, men du er meget flink, ikke noget at sige der, men nogle gange har du ikke lige den pæneste tone, men jaer.

Du snakkede en del med staffs sidst jeg snakkede med dig, så regner med at du stadig gør det, så der har du en god chance.

Ra1fi reglerne kender du godt, men det er ikke lige altid du overholder dem, men jaer, du er Ra1fi, så hvad fuck regner man med.

 

Held og lykke, din taber! 🙂

Du har bare at blive staff, ellers begynder jeg igen på Stavox........

+Rep

tak din fed ko og skrub til tilbage til dit lorte land

xd

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.