Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - Nicolai Miller


Nicolai Miller

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:28102815

Hvorfor skal du unbannes: Jeg mener at jeg er blevet bannet uretfærdigt, da der ikke var nogen grund til mit ban. Som det fremgår i min video, stiller jeg spørgsmål til hvad Mohammed Spritbillist siger, da jeg er uenig med ham. I starten ville han give mig jobban, men jeg endte med at få 1 uges ban. I min video kan man se at jeg bliver afbrudt når jeg prøver at forklare ham hvad der er sket, og når jeg spørger om jeg må få lov til at se det bevismateriale han har hævder at have, bliver jeg ignoreret. Jeg prøver at spørger Mohammed om grunden til at jeg skal bannes, men bliver ignoreret. Jeg forstår ikke at det giver ban i en uge, at man stiller spørgsmål overfor admins vurdering. Alt i alt er jeg bannet uden grund, så derfor skal jeg unbannes.

 

https://plays.tv/s/M3SpT_3f4v1e

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:28102815

Grund: lyver i case

Navn: Nicolai Miller

AdminID: STEAM_0:0:64732648 - Mohammed SpritBillist [junioradmin]

Unban: 29-01-19 20:33

Banned: 22-01-19 20:33


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Først og fremmest løg jeg ikke. Du prøvede også at sige at jeg ikke havde forklaret ham hvorfor jeg stoppede ham, som derefter var fuldstændig ligegyldigt. Som jeg har skrevet på mit andet post, virker det ret usandsynligt at en person vælger at slette sit bevismateriale efter 5 minutter. Synes du at det er rimeligt at du banner mig for at jeg stiller spørgsmål ved din vurdering, som du vælger at kalde for at jeg lyver, da du ikke har et ordenligt modargument. Kan du forklare mig hvorfor jeg er en "troll"?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du løg overfor mig. Du sagde du havde sagt stop. Men i videoen blev der intet sagt samt du bare løb rundt uden af gøre noget videre ud af det sagen med ham.

Havde du nu bare sagt stop til ham og stået stille på stedet samt agumenteret for hvorfor han skulle stoppe så havde sagen set anderledes ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke løget overfor dig. Kan du da bevise det, siden du har valgt at banne mig i 7 dage for det. Jeg forklarede personen hvorfor han havde stoppet, så det passer heller ikke.

For at vi kan komme videre i denne sag, har vi efter min mening brug for et bevis på at jeg, åbenbart, "løg".

Min video viser i sig selv at du ikke egner dig til sager som denne, eftersom du vælger at banne folk når du ikke har et ordenligt modargument.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bekræftede du løg på videoen og af hvad du sagde til mig ingame. Så har jeg ingen grund til at fremvise mit bevis eftersom du har løget så derfor fik du ban. Den står ikke på unban eftersom du har løget.

Det fint du ikke syntes det men du burde egentlig os bare sige sandheden istedet for at lyver overfor mig.

Den står ikke på unban til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første, talte jeg sandt i case. Du bliver ved med at påstå at jeg lyver, men har ikke engang et bevis.

Siden hvornår er det blevet sådan at det staff medlem, ovenikøbet Junior Admin, som har bannet personen, bestemmer om personen skal ubannes eller ej. Så vidt jeg kan se står der at det er Mikk som har ansvaret for sagen, men du må jo lige rette mig, hvis systemet tager fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du talte ikke sandt eller havde jeg ikke banned dig. Havde et bevis. Kig selv det link jeg lagde ind? kan jeg gøre for at videoen er slettet? men det hjælper nu hellerikke at lyve indover en unban request :)

Jeg tager selv en beslutning som i sidste ende Mikk kan være med på. Men i denne situation står du ikke til jeg vil unbanne dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Nicolai Miller skrev:

For det første, talte jeg sandt i case. 

Her lyver du omkring det.

Efter casen ville jeg have klippet videoen så du ikke skulle se 9 minutter af den, men rent faktisk der hvor du ikke sagde noget og legede rundt.

Men da jeg ikke kunne det kan jeg ikke gøre så meget anden end du har løget overfor mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmmm, du ville have klippet videoen efter casen. Du har lige sagt at den blev slettet efter casen. Der er et eller andet her, der ikke hænger sammen.

8 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

kan jeg gøre for at videoen er slettet?

 

3 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Ved ikke om du kan forstå videoen er slettet så kan ikke fremvise dig noget.

Hvordan ville du så have klippet videoen til mig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du forstår jo nul mester. Du forstår jo ikke det jeg siger til dig. Jeg skulle have klippet det sammen så jeg ku smide videoen op herinde eftersom jeg bannede dig. Men kan jeg gøre for den enten er fjernet under casen eller efter.

Har du mere og tilføje så kan du smut forbi vores Ts Stavox.dk

Så der ikke noget der ikke hænger sammen her.

4 minutter siden, Nicolai Miller skrev:

Hmmm, du ville have klippet videoen efter casen. Du har lige sagt at den blev slettet efter casen. Der er et eller andet her, der ikke hænger sammen.

 

Hvordan ville du så have klippet videoen til mig?

Så du ku se du løj overfor mig.

Men jeg har bekræftet du løj så der ikke så meget mere at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.