Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning


Per Jakobsen

Recommended Posts

 
Ingame navn: FlipZ
SteamID: STEAM_0:1:71365633
IRL Navn: Benjamin Springer
Alder: 12
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg kan reglerne og er også moderator på andre servere og ejerne sagde jeg var en god,glad,sjov og en hjælpsom Moderator :) 
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja, jeg har da lidt erfaring med det :) Kan godt alt det der simple som ban og noclip O.S.V
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, jeg kan snakke flydende dansk og bor også i Danmark :)
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg er glad,Hjælpsom og kan reglerne (dem skal man jo kunne ) Og så har jeg meget erfaring med Mod fordi jeg er der på andre server ;)
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja, jeg er som sagt Mod på en anden server.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg var en god,hjælpsom og fair Mod og jeg er det stadig og i det hele har jeg nok været det i 2 måneder. Jeg kunne banne og gag osv og som sagt en god mod :)
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg hedder Benjamin er 12 år bor på Sjælland i en lille by ved navn Kastrup :) Jeg går til fodbold i Kastrup og har gået til det i ca. 6 år :) Lige nu er jeg skadet så jeg kan ikke spille fodbold så jeg har længere tid til at spille inde på Stavox :) Går også på en skole i Kastrup og elsker GMOD og CSGO. Har spillet Gmod i 220 timer tror jeg nok og jeg elsker det stadig.

----

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg banner ham.
 
En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Det må han godt så jeg siger bare til dem at han godt må.
 
En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg siger de skal slappe af og lade være med at svine hinanden til og så hvis de bliver ved så kicker jeg dem begge ..
 
Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg gagger ham hvis han bliver ved med at true med at DDOS serveren
 
Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg siger at han skal skifte det og hvis han ikke gør det kicker jeg ham og hvis han stadig ikke gør det så banner jeg ham i 5min
 
 
Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg giver ham en warning og siger han ikke må raide 3 inden for 10 minutter.
Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, FlipZ said:

Jan det har jeg da også ? 

Ingame navn: FlipZ
SteamID: STEAM_0:1:71365633
IRL Navn: Benjamin Springer
Alder: 12
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg kan reglerne og er også moderator på andre servere og ejerne sagde jeg var en god,glad,sjov og en hjælpsom Moderator :) 
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja, jeg har da lidt erfaring med det :) Kan godt alt det der simple som ban og noclip O.S.V
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, jeg kan snakke flydende dansk og bor også i Danmark :)
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg er glad,Hjælpsom og kan reglerne (dem skal man jo kunne ) Og så har jeg meget erfaring med Mod fordi jeg er der på andre server ;)
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja, jeg er som sagt Mod på en anden server.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg var en god,hjælpsom og fair Mod og jeg er det stadig og i det hele har jeg nok været det i 2 måneder. Jeg kunne banne og gag osv og som sagt en god mod :)
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg hedder Benjamin er 12 år bor på Sjælland i en lille by ved navn Kastrup :) Jeg går til fodbold i Kastrup og har gået til det i ca. 6 år :) Lige nu er jeg skadet så jeg kan ikke spille fodbold så jeg har længere tid til at spille inde på Stavox :) Går også på en skole i Kastrup og elsker GMOD og CSGO. Har spillet Gmod i 220 timer tror jeg nok og jeg elsker det stadig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Dave said:

Flipz du skal give et uddybet svar på hver af de forskellige scenarier.

Okay  reaktion af forskellige scenarier: Hvis de rdmere: Warn flere gange ban.. Hvis de NLR: Warn og så en warn mere og så ban.. Hvis de failrp Warn og så ban.. Hvis de CDMer: Warn flere gange ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.