Hop til indhold
Stavox

[Solved] banrequest på annie


Aske

Recommended Posts

Dit in-game navn: Aske02
Vedkommendes in-game navn: Annie
Dit SteamID: STEAM_0:0:217629637
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:235169035
Tidspunkt for hændelse:09:30
Hvad regler er blevet brudt: det kan være flere regler der er blevet brudt mulighederne er nok skifte til politi mens man bliver eller have printere som politi og opfordre til raid
Hvad skete der?: jeg kommer kørende ind i byen og ser en golf holde foran skyskraberen jeg kører så der hen og ser skudhuller og blod på døren annie siger så at hun bliver raidet og spørger om jeg ikke kan counterraide hvor efter jeg gør det skyder de 2 der raider hende og tager hende printere med ud i min bil tager 2 i første omgan men da jeg skal ud med anden omgang bliver jeg arrested af annie og får konfiskeret min bil fordi annie har set der er printere i den 
Beviser: je har min lækre video af at annie gør det hele  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt så, som du tydeligvis ikke kan forstå ingame, så bliver jeg raidet det rigtig nok. jeg var ikke politi på daværende tidspunkt, men tænkte jeg gerne vil tjene lidt penge.

jeg skifter så til politi fordi jeg vil tjene lidt penge. 

jeg ser så dig komme ud fra skyskraberen med printere, og derefter vil jeg så arrest dig som jeg gjorde, men jeg sprang skam printerne, så der er ikke rigtig nogen brudt regl, da jeg sprang dem efterfølgende.

jeg har lov til at gå politi når jeg vil. undtagen når jeg er kidnappet, hvilket jeg ikke var!

arrestet også en anden for at skyde en af mine kollegaer. en eventuel admin, kan se i logsne.

så der er ikke rigtig nogen grund til at lave en ban request på mig, da ingen regler er brudt

 

// Annie

 

Vi kan eventuel tage den på Teamspeak hvis du vil!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Aske

Kan godt se hvad du mener med, at Annie vælger at bryde en regel.

 

Jeg forklare det som jeg har forstået ved Ban Requesten

Annie var et job, hvor man godt måtte have printere, også skiftede hun.

Hvis hun skal vælge, at gå politi skal hun først af med sin base og printere.

Ved mindre de stjålet inden.

 

Hun ligner, at hun går betjent for at beskytte basen.

 

Tager lige fat i hende ingame, og lukker derefter sagen.

Goddag - Bimse

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.