Hop til indhold
Stavox

[Solved] Realistisk Nitro.


Fattig

Recommended Posts

5 minutter siden, Fattig skrev:

det er flot du kan citere Reyn, men kan du andet? du kunne starte med at høre efter når jeg snakker til dig. Jeg har INGEN STEDER set at bilen ikke var "skabt" til det, hvordan skulle jeg da også det? 

Ja, jeg kan andet. Det er meget muligt, så kan du jo spørge en fra HoS, og så høre om refund, men igen ikke sæt dine forhåbninger for højt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Oprettet
  • Seneste svar

Altså det er jo din skyld, jeg er sådan set ligeglad med hvor dårligt den kører med nos, så degrader da den forhelvede, det kunne du have gjort efter første carban, så lad vær med at være salt. Det er sket for så mange inde på serveren(også med andre biler) at man ikke lige for købt den rigtige mængde effekt. Og meget få af dem følte de skulle lave et rant på forum. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Reyn skrev:

Altså det er jo din skyld, jeg er sådan set ligeglad med hvor dårligt den kører med nos, så degrader da den forhelvede, det kunne du have gjort efter første carban, så lad vær med at være salt. Det er sket for så mange inde på serveren(også med andre biler) at man ikke lige for købt den rigtige mængde effekt. Og meget få af dem følte de skulle lave et rant på forum. 

Degradér? jeg får jo 0kr ud af det. 

Du modsiger lidt dig selv, du siger at dette er et problem som er gået ud over mange, hvordan kan det så stadig være min skyld? 

Det er jo tydeligvis et faulty system som folk bare ignorerer. Pisse fedt. Du kan da se hvordan det får serveren til at se ud?

Det er da helt hen i vejret at jeg ikke kan få et refund for et problem som ikke er min skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Fattig skrev:

Degradér? jeg får jo 0kr ud af det. 

Du modsiger lidt dig selv, du siger at dette er et problem som er gået ud over mange, hvordan kan det så stadig være min skyld? 

Det er jo tydeligvis et faulty system som folk bare ignorerer. Pisse fedt. Du kan da se hvordan det får serveren til at se ud?

Det er da helt hen i vejret at jeg ikke kan få et refund for et problem som ikke er min skyld.

Jeg ved ikke hvor kompetent du er, men jeg siger, som jeg hele tiden har sagt, du måske kan få refund. Desuden er det stadig din egen skyld. Da du kunne have spurgt i ingame chat, lave et post, tjekke om du kunne blive PrøveVIP eller spørge i chatboxen på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jimmi skrev:

Jeg ved ikke hvor kompetent du er, men jeg siger, som jeg hele tiden har sagt, du måske kan få refund. Desuden er det stadig din egen skyld. Da du kunne have spurgt i ingame chat, lave et post, tjekke om du kunne blive PrøveVIP eller spørge i chatboxen på forum.

er du lidt langsom eller hva'? jeg siger det for sidste gang, og så må du jo læse det et par gange hvis du ikke forstår det.

Hvis jeg ejer en butik, har masser af elektroniske varer. Så kommer du ind i min butik. Du køber en elkeddel som ser dejlig ud. Jeg sælger den til dig og du tager hjem.

Så tænder du din elkeddel og den springer i luften. Bagefter finder du ud af at mange andre har haft samme problem. Når du så kommer ind i min butik, siger jeg bare til dig: "det var din egen skyld, du skulle have spurgt om den virkede, du kunne have spurgt på nettet, eller spurgt tidligere kunder, ingen refund til dig, derudover står der med småt derovre i hjørnet at du kan prøve elkeddelen hvis du prøver vip"

 

 

Mener du at det ville være din skyld? 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Fattig skrev:

er du lidt langsom eller hva'? jeg siger det for sidste gang, og så må du jo læse det et par gange hvis du ikke forstår det.

Hvis jeg ejer en butik, har masser af elektroniske varer. Så kommer du ind i min butik. Du køber en elkeddel som ser dejlig ud. Jeg sælger den til dig og du tager hjem.

Så tænder du din elkeddel og den springer i luften. Bagefter finder du ud af at mange andre har haft samme problem. Når du så kommer ind i min butik, siger jeg bare til dig: "det var din egen skyld, du skulle have spurgt om den virkede, du kunne have spurgt på nettet, eller spurgt tidligere kunder, ingen refund til dig, derudover står der med småt derovre i hjørnet at du kan prøve elkeddelen hvis du prøver vip"

 

 

Mener du at det ville være din skyld? 

 

Du kan jo ikke sammenligne det med de ingame biler? Desuden er jeg ikke langsom, jeg kan bare ikke se hvad du skal sidde og være så sur over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se hvad du mener det er det samme med Camaro tror jeg havde 2 nos effekt på så snart jeg brugte det slingrede bilen af vejen

 

 

Og til det der end at man kan prøvekøre med nos så står det under vip

611584106_Screenshot_20190111-230025_SamsungInternet.thumb.jpg.ac284b70670d1da3b5dc1b899605d3be.jpg

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dem som det er sket for, det er ligesom dig deres egen skyld, fordi de kunne have spurgt. Det er intet faulty system, for hvis det var det var det blevet fikset. 

Jeg har da også mistet et par penge på forkert opgradering af nos, men jeg laver ingen fucking rant over det. Det er ikke et så stort problem. 

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutter siden, Aske skrev:

Kan godt se hvad du mener det er det samme med Camaro tror jeg havde 2 nos effekt på så snart jeg brugte det slingrede bilen af vejen

 

 

Og til det der end at man kan prøvekøre med nos så står det under vip

611584106_Screenshot_20190111-230025_SamsungInternet.thumb.jpg.ac284b70670d1da3b5dc1b899605d3be.jpg

 

 

hvem går lige ind og tjekker det der? når jeg testkører ser jeg ikke at man kan køre med nitro i biler der testkøres. Det er jo åbenlyst at ingen tjekker det der før det er for sent.

3 minutter siden, Reyn skrev:

Dem som det er sket for, det er ligesom dig deres egen skyld, fordi de kunne have spurgt. Det er intet faulty system, for hvis det var det var det blevet fikset. 

Jeg har da også mistet et par penge på forkert opgradering af nos, men jeg laver ingen fucking rant over det. Det er ikke et så stort problem. 

ja, jeg kunne have spurgt, men jeg kunne også gå ud fra at nos virker og at min bil faktisk ville køre hurtigere af opgraderinger til 1.9mil og ikke blive til en rumraket. Men det er da godt du kan være så bagklog.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Fattig skrev:

Det er jo åbenlyst at ingen tjekker det der før det er for sent.

Du tjekkede det ikke, jeg tror næsten alle spillere inde på serveren ved at du kan testkøre biler med nos som vip. Dårligt argument

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Reyn skrev:

Du tjekkede det ikke, jeg tror næsten alle spillere inde på serveren ved at du kan testkøre biler med nos som vip

Det har du ret i.

 

3 minutter siden, Fattig skrev:

hvem går lige ind og tjekker det der? når jeg testkører ser jeg ikke at man kan køre med nitro i biler der testkøres. Det er jo åbenlyst at ingen tjekker det der før det er for sent.

Igen, som @Reyn & jeg har sagt er det din egen skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Reyn skrev:

Du tjekkede det ikke, jeg tror næsten alle spillere inde på serveren ved at du kan testkøre biler med nos som vip

hallo, det står jo ikke i cardealeren.

forklar mig hvordan jeg kunne vide at det jeg købte noget som ikke virkede? man kan gå ud fra at alt virker ordentligt, eller gå ud fra at intet virker og man skal spørge før man køber noget. Dette er desværre en af de servere hvor man skal spørge før man bruger penge åbenbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Fattig skrev:

hvem går lige ind og tjekker det der? når jeg testkører ser jeg ikke at man kan køre med nitro i biler der testkøres. Det er jo åbenlyst at ingen tjekker det der før det er for sent.

ja, jeg kunne have spurgt, men jeg kunne også gå ud fra at nos virker og at min bil faktisk ville køre hurtigere af opgraderinger til 1.9mil og ikke blive til en rumraket. Men det er da godt du kan være så bagklog.

Hvor meget du opgraderer opfyldning og kapicitat, har intet med at gøre at den glider ud. Det du har spildt er højst 750k hvilket så vil give dig lvl 5 effekt 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jimmi skrev:

Hvis alt skulle stå i cardealeren ville det blive et virkeligt grimt UI. Kan ikke se hvad du skal brokke dig over.

*alt cardealer relateret burde stå der

som at man ikke kan købe nogle af bilerne fordi de er vip (ved man først når man har penge nok og man prøver)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Reyn skrev:

Hvor meget du opgraderer opfyldning og kapicitat, har intet med at gøre at den glider ud. Det du har spildt er højst 750k hvilket så vil give dig lvl 5 effekt 

jeg har da spildt alle mine opgraderinger. de andre r jo ubrugelige når jeg ved 1 sekunds nos glider.

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal du så også få en billede op hvordan man kører bil inde på serveren fordi folk kunne jo blive i tvivl, pga manglende information. Eller er det kun for de specielle børn som ikke kan finde ud af noget selv? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Det fuldstændigt ligemeget, det ville stadig blive vold grimt!

at man lige skrev eller blackoutede de biler der kun var til VIP?

eller at man skrev: "skriv !prøvevip for at få fuld nitro ved testkørsel"

 

 

Lige nu, Jimmi skrev:

Igen det er DIN egen skyld!

jeg mener ikke dit argument er godt nok. du mener at fordi jeg ikke spurgte om lortet virkede før jeg købte det, at det så automatisk blev min skyld. Håber aldrig jeg køber noget af dig, du er typen som sælger noget på nettet som er broke uden at sige det.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Fattig skrev:

at man lige skrev eller blackoutede de biler der kun var til VIP?

eller at man skrev: "skriv !prøvevip for at få fuld nitro ved testkørsel"

 

 

jeg mener ikke dit argument er godt nok. du mener at fordi jeg ikke spurgte om lortet virkede før jeg købte det, at det så automatisk blev min skyld. Håber aldrig jeg køber noget af dig, du er typen som sælger noget på nettet som er broke uden at sige det.

btw at du siger det flere gange ændrer ikke rigtig noget. Du må komme med en bedre forklaring. Du kan vist ikke sætte dig i andres sted. Hvis vi lige byttede roller ville du også være pissed, og jeg ville faktisk ikke sige at det var din skyld for det mener jeg ikke det er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

at man lige skrev eller blackoutede de biler der kun var til VIP?

eller at man skrev: "skriv !prøvevip for at få fuld nitro ved testkørsel"

 

 

Kig på HER og se, der står du kan få PrøveVIP. Desuden er det du skriver fuld kommen lige meget, da det kræves at man bare har en lille smule viden omkring hvad VIP indholder!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Reyn skrev:

Det gør de også 

nej, man får det først at vide når man har pengene og man trykker "køb"

1 minut siden, Jimmi skrev:

Kig på HER og se, der står du kan få PrøveVIP. Desuden er det du skriver fuld kommen lige meget, da det kræves at man bare har en lille smule viden omkring hvad VIP indholder!

hvor ser du at der bliver oplyst om det med testkørsel? ser jeg ikke. ser kun at man kan prøve vip, og normale spillere ved ikke hvad hele vip listen indeholder. Har aldrig nogensinde set en server som tog penge for at man kunne prøvekøre biler ordentligt (har spillet gmod i 4-5 år)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

nej, man får det først at vide når man har pengene og man trykker "køb"

Ja? Hvad er problemet.

 

1 minut siden, Fattig skrev:

btw at du siger det flere gange ændrer ikke rigtig noget. Du må komme med en bedre forklaring. Du kan vidst ikke sætte dig i andres sted. Hvis vi lige byttede roller ville du også være pissed, og jeg ville faktisk ikke sige at det var din skyld for det mener jeg ikke det er.

Jeg kan sagtens sætte mig i andres sted. Nej jeg ville ikke være pissed, da det er ens egen skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Ja? Hvad er problemet.

 

Jeg kan sagtens sætte mig i andres sted. Nej jeg ville ikke være pissed, da det er ens egen skyld.

problemet er ret åbenlyst. man tror endelig man kan købe den bil man har arbejdet for at få, og så skal man liiiige betale dkk for at få den, for det var der jo liiiige nogen som havde "glemt"

 

^løgn

fedt at i downvoter alt jeg skrive fordi i er uenige 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

problemet er ret åbenlyst. man tror endelig man kan købe den bil man har arbejdet for at få, og så skal man liiiige betale dkk for at få den, for det var der jo liiiige nogen som havde "glemt"

 

^løgn

  1. Det står under knappen "INFO" i cardealeren.
  2. Jeg kan sagtens sætte mig i dit sted, men kan ikke se hvorfor du skal side og rante over det.
  3. Det er DIN EGEN skyld!
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.