Hop til indhold
Stavox

[Solved] Realistisk Nitro.


Fattig

Recommended Posts

Købte i går en Chevrolet SS til 900k. Opgraderede den for yderligere 1.9mil. 

Nu er bilen ubrugelig. Efter hvad jeg har set, så er der et speedlimit på hvor hurtig bilen kan køre, men ikke et speedlimit på hvor meget nitroen skubber. Det fører til, at så snart jeg drejer det mindste og jeg stadig har nitro på, så ryger den så hurtigt op i fart at den nærmest flyer 160-200km i timen. 

I går fik jeg 2 carbans i den time jeg brugte på at lære at styre min bil. En dev kan komme og prøve den ingame og så selv prøve ikke at ramme nogen. Good luck

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Oprettet
  • Seneste svar
23 timer siden, twitch.tv/wanyth1337 skrev:

Aldrig køb NOS til en Chevrolet. Det har mange af os vidst i mange år.

Det nytter da ikke noget at i har "Vidst det i mange år" når i ikke bruger jeres viden til noget. Det er da latterligt at det skal gå ud over mig. 

Hvis jeg var admin eller dev, og jeg havde vidst i mange år at nitro til en chevrolet ødelægger den, ville jeg da ikke sidde og vente på at andre gik i fælden.

Pisse nederen og dårlig stil. Jeg begynder langsomt at tro at det er med vilje, nu jeg ser priserne på ingame penge 😞

Og så i går da jeg kaldte admin pga min ubrugelige bil, fik jeg at vide at jeg skulle "have testet den først" men den kørte jo fint og man kan ikke teste nitro! 

Der blev svaret som om at det var min egen fejl, at jeg købte en bil som er broken. Som om at hvis jeg gik ind i elgiganten og købte en pc, at hvis den ikke virker er det min egen fejl og fordi alle vidste det er det min skyld. 

Jeg har brugt 7 dage+ for at tjene de penge, og jeg kan ikke engang få refund. Det mega nedern, og jeg ved da ihvertfald hvilken server jeg IKKE skal grinde på mere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Fattig skrev:

Det nytter da ikke noget at i har "Vidst det i mange år" når i ikke bruger jeres viden til noget. Det er da latterligt at det skal gå ud over mig. 

Hvis jeg var admin eller dev, og jeg havde vidst i mange år at nitro til en chevrolet ødelægger den, ville jeg da ikke sidde og vente på at andre gik i fælden.

Pisse nederen og dårlig stil. Jeg begynder langsomt at tro at det er med vilje, nu jeg ser priserne på ingame penge 😞

Og så i går da jeg kaldte admin pga min ubrugelige bil, fik jeg at vide at jeg skulle "have testet den først" men den kørte jo fint og man kan ikke teste nitro! 

Der blev svaret som om at det var min egen fejl, at jeg købte en bil som er broken. Som om at hvis jeg gik ind i elgiganten og købte en pc, at hvis den ikke virker er det min egen fejl og fordi alle vidste det er det min skyld. 

Jeg har brugt 7 dage+ for at tjene de penge, og jeg kan ikke engang få refund. Det mega nedern, og jeg ved da ihvertfald hvilken server jeg IKKE skal grinde på mere.

 

Du kan sgu da teste nos i cardealeren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Jimmi skrev:

Du kan sgu da teste nos i cardealeren. 

hvordan? når jeg tester biler er der da ingen nos på?

 

Kan vi få en admin til at kigge på det her. Ved ikke om refund er en ting, eller om en spillers tilstedeværelse betyder noget som helst. 

hvis jeg sælger min bil får jeg 700k

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Fattig skrev:

hvordan? når jeg tester biler er der da ingen nos på?

 

Kan vi få en admin til at kigge på det her. Ved ikke om refund er en ting, eller om en spillers tilstedeværelse betyder noget som helst. 

hvis jeg sælger min bil får jeg 700k

Du skal være VIP, det vidste jeg ikke, men jeg tror ikke at du skal have for store forhåbninger, på et refund.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Jimmi skrev:

Du skal være VIP, det vidste jeg ikke, men jeg tror ikke at du skal have for store forhåbninger, på et refund.

Så er jeg desværre ude 😕 

Jeg grinder ikke med en auto gunshop, printere og weed på samme tid i en uge mere ihvertfald.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, JackS skrev:

Det jo hvad der sker... 🤷‍♂️😅

at serverens biler har været ubrugelige længe? 

at i er ligeglade med alle som ikke betaler til serveren?

det' jo som i vil have os til at begå såkaldte "fejl" for at vi skal betale penge til jer.

hvis det ikke kun var vip som faktisk kunne prøve hvad de købte ville der jo ikke være noget problem.

Personligt har jeg doneret masser af penge til forskellige communities fordi deres servere var dejlige at spille på, og jeg gerne ville betale for serverne ikke dør, ikke det her pay-to-win fis. eller nærme Pay-to-play som i kører her.

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Fattig skrev:

at serverens biler har været ubrugelige længe? 

at i er ligeglade med alle som ikke betaler til serveren?

det' jo som i vil have os til at begå såkaldte "fejl" for at vi skal betale penge til jer.

hvis det ikke kun var vip som faktisk kunne prøve hvad de købte ville der jo ikke være noget problem.

Personligt har jeg doneret masser af penge til forskellige communities fordi deres servere var dejlige at spille på, og jeg gerne ville betale for serverne ikke dør, ikke det her pay-to-win fis. eller nærme Pay-to-play som i kører her.

Nope, kommentaren var ikke til dig, det var til Waynath et eller andet 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutter siden, Fattig skrev:

at serverens biler har været ubrugelige længe? 

at i er ligeglade med alle som ikke betaler til serveren?

det' jo som i vil have os til at begå såkaldte "fejl" for at vi skal betale penge til jer.

hvis det ikke kun var vip som faktisk kunne prøve hvad de købte ville der jo ikke være noget problem.

Personligt har jeg doneret masser af penge til forskellige communities fordi deres servere var dejlige at spille på, og jeg gerne ville betale for serverne ikke dør, ikke det her pay-to-win fis. eller nærme Pay-to-play som i kører her.

Du kunne også have gjort brug af PrøveVIP, inden du købte NOS

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jimmi skrev:

Du kunne også have gjort brug af PrøveVIP, inden du købte NOS

har brugt mit en gang tror jeg 🙂

Man kan  vist ikke bruge det igen. (btw der står ingen steder at man kan prøvekøre dem med nitro medmindre man har tænkt sig at købe hvilket jeg ikke har)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

har brugt mit en gang tror jeg 🙂

Man kan  vist ikke bruge det igen. (btw der står ingen steder at man kan prøvekøre dem med nitro medmindre man har tænkt sig at købe hvilket jeg ikke har)

Der bliver engang imellem resat, så alle har PrøveVIP. Igen som @Reyn siger er dette kun en persons skyld. Og den person er dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Der bliver engang imellem resat, så alle har PrøveVIP. Igen som @Reyn siger er dette kun en persons skyld. Og den person er dig.

Forklar hvad jeg har gjort forkert, og så tror jeg dig. 🙂 

4 minutter siden, Reyn skrev:

Der er intet som har stoppet dig i at lave et post på forum, eller skrive ingame og spørge folk. Det her er sku din skyld, du kan ikke bare blame det fuldstændig på serveren. Det er tilladt at tænke selv 

sorry, gik bare ud fra at ting som var til salg på serveren virkede

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Reyn skrev:

Ikke alle biler skal have høj effekt. Igen ting virker fint, sådan er det på flere biler 

skal jeg vise dig en video af min bil i aktion eller er din forestillingsevne af min beskrivelse for dårlig?

Lige nu, Reyn skrev:

Ikke alle biler skal have høj effekt. Igen ting virker fint, sådan er det på flere biler 

bilen er en fucking dødsmaskine lol

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

Forklar hvad jeg har gjort forkert, og så tror jeg dig. 🙂 

sorry, gik bare ud fra at ting som var til salg på serveren virkede

Nu giver jeg dig fire ting du kunne have gjort for at sikre dig, at det er en god idé at købe NOS til din bil.

  1. Du kunne tjekke om du havde PrøveVIP, da der kommer disse små info beskeder som fortæller, at der er blevet resat PrøveVIP.
  2. Du kunne lave et post på forum.
  3. Du kunne skrive ingame og spørge folk
  4. Du kunne skrive i chatboxen på forum.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jimmi skrev:

Nu giver jeg dig fire ting du kunne have gjort for at sikre dig, at det er en god idé at købe NOS til din bil.

  1. Du kunne tjekke om du havde PrøveVIP, da der kommer disse små info beskeder som fortæller, at der er blevet resat PrøveVIP.
  2. Du kunne lave et post på forum.
  3. Du kunne skrive ingame og spørge folk
  4. Du kunne skrive i chatboxen på forum.

 

1. fra mit synspunkt står der ingen steder at vips kan prøve biler med nitro, altså er det ikke det første jeg gjorde.

2. hvorfor skulle jeg det? jeg går da ud fra at ting faktisk virker.

3. ^

4. ^

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

1. fra mit synspunkt står der ingen steder at vips kan prøve biler med nitro, altså er det ikke det første jeg gjorde.

2. hvorfor skulle jeg det? jeg går da ud fra at ting faktisk virker.

3. ^

4. ^

Igen som @Reyn siger, nogen biler er bare ikke skabt til at have et NOS på 5,5,5. Kan godt se, at det er ærgerligt, men bid i det sure æble og kom videre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Jimmi skrev:

Igen som @Reyn siger, nogen biler er bare ikke skabt til at have et NOS på 5,5,5. Kan godt se, at det er ærgerligt, men bid i det sure æble og kom videre. 

det er flot du kan citere Reyn, men kan du andet? du kunne starte med at høre efter når jeg snakker til dig. Jeg har INGEN STEDER set at bilen ikke var "skabt" til det, hvordan skulle jeg da også det? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.