Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bims abuser sin rank


keal me

Recommended Posts

jeg har kun givet seriøse svar, om de svar læses med en flabet tone 

er ikke noget jeg kan gøre for.

og selvom du ikke havde noget med mordet at gøre, flygter du stadig efter jeg havde bedt jer om at stå stille på en række

 

 

da jeg simpelt hen snart ikke har mere at sige. da jeg har sagt det hele i detajler 

 

håber du kunne bruge dette svar da det bliver det sidste for idag, siden jeg er ved at være træt af det her

 

hvad der startede med en simpel klage har nu 9 der følger med på tråden og ham der skulle arbejde med tråden

og bims og mig

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, keal me skrev:

Og jeg har fået indtil vidre 14 -rep pga. jeg beskylder bims for admin abuse

Men det kan du da heller ikke brokke dig over, jeg er meget sikker på, at hvis du havde svaret med ordentlige svar siden starten af klagen, havde dine reputations nok set lidt anderledes ud, tror du ikke?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, keal me skrev:

jeg har kun givet seriøse svar, om de svar læses med en flabet tone er ikke noget jeg kan gøre for.

Det kan du altså rulle op og se, ikke helt passer. Feks. Jeg var så venlig at give dig et tip, som kunne hjælpe dig i fremtiden, det du fik ud af det, var en chance for at være flabet.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, keal me skrev:

nej jeg fik en chance for at ytre mig mere detaljeret ved også og kunne give dig et tip

ses imorgen folkens #23 -rep

Jeg vil sige, at du har haft en fantastisk chance for at ytre dig, hvis jeg tæller rigtigt, så har du faktisk haft 17 chancer til at fortælle historien detaljeret og konkret. Dog har du indtil videre brugt dem på beskeder som:

  • Demote Bims
  • Ik demote ham, giv ham et slag på nallerne
  • Bims lyver
  • Flabede og useriøse svar
  • Opsumering af din reps
  • Vi ses beskeder, da du simpelthen har brugt for lang tid på en klage, du selv lavede
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.