Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bims abuser sin rank


keal me

Recommended Posts

Dit ingame navn: keal me

Staff ingame navn: bims

Dit SteamID: STEAM_0:1:84964459

Staff SteamID: STEAM_0:1:237384179

Forklar situationen: okay jeg som politibetjent hører skud og en der er faldet om jeg siger 

til alle dem som var i nærheden af den faldene person til at vise id bims løber væk med det samme jeg siger det 

jeg stopper ham med tase og spørger om id igen da han efter tase er slut nægter at vise id putter jeg ham i jail

lige efter jeg putter ham i jail trækker han mig til siden og giver mig jail i 300 sek

Bevis: har flere vidner såsom mathias rasmuss og sandfeld

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Keal.

 

Idet jeg går forbi en butik til højre for spawn på rockford, ser jeg en mand blive slået ihjel. Jeg går derefter hen og hjælper ham op igen, eftersom det er noget jeg normalt bare gør.

En masse mennesker står derefter og råber at det var den ene og den anden der havde skudt ham ned. Jeg hører så, at en person siger at det var mig der gjorde det (Hvilket det ikke var)

Jeg løber derfor så væk, eftersom jeg ikke skal indblandes i en anden mands problemer. Pludselig løber du hen til mig og tazer mig, hvorefter du siger til mig, at jeg skal vise mit ID.

 

Det skal jeg så ikke fortæller jeg dig, da jeg ikke har gjort noget. Jeg siger til dig, at du gerne må våbentjekke mig, for at se jeg ingen våben har, men du er indstillet på, at du skal se mit ID.

Jeg siger så nej, da det ikke er iorden, efter lidt tid arrestere du mig og så træder jeg ind og giver dig et jail på 300 sekunder.

 

Grunden til dit jail:

Du har brudt politi regel 30, den lyder sådan her:

  • Politiet må ikke anvende meldinger fra andre spillere som grund til at udføre handlinger såsom våben checks, warrants, arrests osv.

Du valgte at gå efter hvad Mathias Rasmussen sagde, hvilket ikke passede og resulterede i, at du blev straffet.

Mit tip: ikke lyt på spillere, der knap nok kan reglerne selv.

 

Jeg kender godt reglerne, og vidste derfor godt, at jeg absolut ikke behøvede at vise mit ID. Det prøvede jeg også at fortælle dig.

Jeg er ked af, det skulle ende ud i en staff-klage, men problemet her er, at du ikke lyttede til den rigtige person.

 

Glæder mig til at høre mere fra dig, hilsen Bims. 

Link til kommentar
Del på andre sites

hhmmmhm 

hejsa Bims

jeg gik ikke efter udsagn fra de andre spillere. og da du skal vise id når jeg tror der var en af jer fem som havde skudt personen. 

jeg tazer dig for det er bare noget jeg plejer og gøre når folk løber væk fra mig når jeg er poiti.

 

Mit tip: ikke misbrug dit rank og give spillere en dårlig tid inde på serveren 

 

håber virkelig jeg kan snakke med en som ikke misbruger rank

 

og du prøvede heller ikke forklare mig noget. 

 

Glæder mig til at hører  mere fra dig, hilsen Keal

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Både du og jeg hørte Mathias Rasmussen råbe op til flere gange, "Det var Bims der gjorde det". Det var også grunden til, at du løb efter mig og ikke en af de mange andre der stod henne ved butikken.

Man kommer ikke langt med at lyve, især ikke på en staff-klage. Udover det, så har jeg ikke misbrugt mit rank. Det er sjovt, at du kan tillade dig selv at sidde og være flabet, idet jeg prøver at have en ordentlig diskussion og forklare dig, at jeg intet har gjort forkert. Du har brudt en regel, ikke mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære bims som politi løber jeg efter alle der flygter fra  politiet admin eller en som ikke har læst reglerne.

Og bims man kommer altså ikke langt med at misbruge rank og syntes det er ok at man gøre det.

jeg prøvede at forklare dig at jeg løb efter dig og tazede pga. at du flygtede fra politiet.

og syntes næsten ikke man kan være bekendt at kalde en flabet og en løgner når man selv er løgneren.

bare den ikke af eller noget men syntes bare ikke du kan være admin når du forskrue reglerne på den måde.

som sagt før hører jeg ikke efter andre spillere da jeg har fået job ban får det i et kvarter før.

 

Du har brudt en regel, ikke mig.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men jeg flygtede ikke fra politiet, da jeg intet havde gjort forkert?! Jeg er ikke flabet, og absolut ikke en løgner. Jeg gik væk, da jeg fandt ud af, folk prøvede at putte lortet på mig.

  • Politiet må ikke anvende meldinger fra andre spillere som grund til at udføre handlinger såsom våben checks, warrants, arrests osv.
Link til kommentar
Del på andre sites

okay jeg som politibetjent hører skud, og der er en person faldet om, jeg siger 

til de 4 personer som var i rigtig tæt omkring den faldene person, om at vise id bims løber væk med det samme jeg siger det 

jeg stopper ham med taze, og spørger om id igen, da tazen er slut nægter han stadig at vise id og sætter ham derfor i jail

 

han flygter fra politiet ved at nægte og vise id og ja flygte 🙂

 

håber du kan hjælpe 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Bims jeg bedte dig om at stoppe med det samme du løb. da du besluttede dig for ikke at stoppe tazede jeg dig.

 

det er en simpel klage som jeg tror der ikke vil ske noget ved (altså du for et klap over nallerne  og mister ikke rank)

så tag dig sammen ( ikke ment på en angribene måde eller flabet) og indrøm at du gjorde noget forkert 🙂

 

Hilsen, Keal.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

når du løber fra et gerningssted hvor politiet har bedt dig om at vise id skal du stoppes da du flygter både fra politiet og fra gerningstedet

og som sagt før har kommet i problemmer for at høre efter andre spillere (hvilket resulterede i 15 mins job ban)

så plz stop med og komme tilbage til det samme igen og igen

 

du brød en regel så plz acepter straffen (igen ikke ment flabet eller angribene på nogen måde)

 

Hilsen, Keal.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg var gået væk, sagde jeg meget venligt til dig. Våbentjek mig. Så kunne du se, at jeg ingen våben havde.

Jeg gik væk, da jeg intet havde med sagen afgøre, og hvis jeg havde slået manden ihjel, hvad ville det så nytte med ID kortet??????

Link til kommentar
Del på andre sites

det gjorde du så ikke ikke og hvis du gjorde, sagde du det ikke højt nok eller du glemte og holde din Press-To-Talk nede 

 

så plz stop med de dårlige undskyldninger

 

Hilsen, Keal

og til dem der giver mig dårlig rep jeg ved at bims har gjort noget forkert. 

og det er der for denne tråd eksistere.

bims har abused sin rank punktum.

(dette er ikke ment som et angreb mod bims da somsagt tror jeg at han bare vil et rap over nallerne)

 

Hilsen, Keal

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår ikke hvorfor du heletiden antager, at jeg har gjort noget forkert. Det var dig der bare kunne have været sikker i din sag, istedet for at løbe efter den forkerte.

35 minutter siden, keal me skrev:

(dette er ikke ment som et angreb mod bims da somsagt tror jeg at han bare vil et rap over nallerne)

Det sjovt, at du siger det. For da vi var ingame, var du fast besluttet på, at jeg skulle demotes..

Link til kommentar
Del på andre sites

Bims plz stop du løb fra politiet og fik arrest da du nægtede at vise id. 

efter abusede du din rank.

og igen jeg løb efter dig fordi du løb fra politiet/gerningsted.

 

syntes det er ved at være irriterende.

så plz stop

 

jesus kristus jeg siger jeg tror du bare for et rap over nallerne 

syntes selv du burde demotes så plz stop med dårlige undskyldninger

 

så bims det er sjovt at du ikke har kigget efter hvad der står (igen ikke ment som et angreb)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis bare du havde gjort dit politiarbejde ordentligt og ikke gået efter den første folk pejede fingre på havde du nok ikke modtaget den straf du gjorde. Jeg havde som sagt intet afgøre med sagen og var derfor ikke tvunget til at vise ID. Jeg var i nærheden da en mand var døende, jeg reddede ham og skulle have straffen for det? Nej tak du.

 

 

Udover det, hvorfor ville jeg skyde en mand kun for at redde ham igen???

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg gjorde mit politi arbejde efter bogen(regelerne)

og for sidste gang jeg gik ikke efter den folk pegede fingre efter men den der flygtede fra politiet/gerningstedet

 

så plz lad nu være jeg er ved at være træt af det 

 

og straffen lå ikke på dig for at dræbe ham men for at du løb fra gerningsstedet/politiet som en mistænkt

 

og for allersidste gang går jeg ikke efter hvad de andre spiller siger da jeg somsagt har fået job ban i et kvarter for at lytte efter spillerne

 

og på dette tidspunkt kan jeg lige så godt kopiere mit sidste svar da du skriver det samme igen og igen og igen 

 

Hilsen, Keal

 

Link til kommentar
Del på andre sites

da jeg kiggede dine opslag i min tråd reagerede jeg bare på dem (altså læste dem og reagerede på dem efter min synsvinkel)

 

og da alt du har skrevet er løgn altså ikke sandt ( ikke ment ondt, flabet eller angribene.)

 

ikke ment ondt men bare feedback 

 

Hilsen, Keal

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Houston sagen er ikke udspillet som Bims beskriver.

Mathias rammussen og sandfeld vil også være uenig med Bims.

 

og jeg føler at pågrund af bims er så vellidt, at der er ingen der tror på hvad der faktisk skete

 

Hilsen, Keal. 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved absolut ikk hvad jeg skal skrive på nuværende tidspunkt, da hver eneste gang jeg fortæller hvordan historien spillede ud fra min synsvinkel, får jeg bare et -rep og så siger du, at jeg lyver :why:

1 minut siden, keal me skrev:

Houston sagen er ikke udspillet som Bims beskriver.

Mathias rammussen og sandfeld vil også være uenig med Bims.

 

Hilsen, Keal. 

Både Sandfeld og Mathias Rasmussen ved godt, at jeg ikke slog ham ihjel.

 

Mathias Rasmussen er generalt sur på mig, fordi jeg har taget alle hans penge på gambling.

Og Sandfeld og jeg har aldrig lige været bedstevenner. Det var nok også derfor de prøvede at skyde skylden på mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

dette handler stadig ikke om du slog ham ihjel eller ikke men at du flygtede fra politiet/gerningsstedet 

efter jeg bedte om id der jeg beder dig om at stoppe bliver du ved med at løbe jeg tazer dig 

for at få dig til at stoppe beder om id (du siger nej til at vise id og ikke andet)

arrestere dig for at løbe fra politiet

 

Slut.

Hilsen, Keal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg gik væk fra et gerningsted jeg absolut intet havde noget afgøre med? Det gjorde jeg mest, for at undgå forvirring mellem dig og de rent faktisk kriminelle mennesker. Udover det, var der også rigtig meget larm henne ved gerningstedet, folk stod og råbte “Han gjorde der”, “Nej, han gjorde det”. Derfor tænkte jeg bare, at jeg gerne ville væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har ikke andre beviser end mit udsagn og de to andre spillere 

 

men bims har kun sit udsagn og ikke andet

 

og alle som har læst tråden holder med bims ikke mig (undtagen dig Houston som forholder dig neutral som du skal være 🙂 )

 

 

 

Bims jeg bad dig stadig om at stoppe og stå stille.

da du nægter at gøre det skaber du mere forvirring da du flygter fra gerningstedet

 

Hilsen, Keal

 

 

 

og jeg har fået indtil vidre 14 -rep pga. jeg beskylder bims for admin abuse

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror, at folk har nemmere med, at “holde med mig”, fordi under hele klagen, har jeg lavet seriøse og ordentlige svar. Imellemtiden hvor du har haft et par flabede og useriøse svar. Udover det, ville jeg stadigvæk ikke kalde det flygte, eftersom jeg ikke havde gjort noget forkert?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.