Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forbedrings idér og klager over inkompetance


Vlado Nielsen

Recommended Posts

Kære med-spillere, Staff, Ejere & Feminister.

Nu har jeg besluttet at jeg vil lave mit Comeback i GMOD, dog til den store overraskelse at INTET er som det plejer - nej tvært imod.
For omkring 1.5 - 2 År siden, spillede jeg endel på Stavox, det var min favorit server, faktisk den eneste server jeg spillede på. Jeg husker meget levende billeder, fra mine tidlige teenage erindringer hvor jeg spildte det meste af mine dage på Dark RP.
Det savnede jeg... Men med alderen kom der også nye forventninger, nye ting som skulle tages stilling til. Derfor lagde jeg lidt GMod bag mig - Nu forløb mine dage med Arbejde, Kæresten, Fester og alt det der følger med til at være ung. 
Det er jeg ved at være blevet rimeligt træt af, så nu har jeg det egentligt pænt morsomt med, en god kop kaffe & en omgang DarkRP.
Men på den tid, er der sket meget - rigtigt meget!
Jeg blev meget, overasket - negativt overasket.


Gunshops var stadig en ting, men nu de blevet virtueliseret og automatiseret - Det der sku ikke meget RP over... Hvor er handlingen ved at købe dig en ny riffel, hvor er RP'en?
Baserne.... De er blevet urealistiske, uigennemtrængelige & Helt igennem kedelige.
Gangs - De har ikke samme buzz længere, ingen store gangs som styrer byen... Nu det bare terrororganizationer som hærsker over de svage og aldeles naive i Stavox samfundet.
& sidst men ikke mindst politiet... Vor' kære politi styrke.
Politiet er blevet strippet fra alt hvad de står for, alt hvad de ejer. Volds-monopolet er blevet frataget, og givet til de sindsforladte 13årige sadister, som finder nydelse i at genere andre gennem Garry's mod. Derimod har de fået Ytringsfrihed, og alt dens censur... Hvilket nogle jo ville mene var en aldeles god ting, men vi alle ved vel hvad en STOR ikke-demokratisk og aldeles ikke folkelig-valgt censur gør. Det skaber ballade. INGEN CENSUR PÅ VOR' KÆRE BORGERE!

NU KOMMER VI MED MINE FORSLAG ( JUHU! )

- HÅNDJERN TIL POLITIET, SÅ PÅGÆLDENDE IKKE FLYGTER!
- RIGSPOLITICHEFEN OPBYGGER SIN EGEN STRUKTUEREDE POLITI STYRKE, AF HÅNDPULKKEDE KOMPETENTE FOLK.
- KØREKORT!
- GENSIDIG RESPEKT ( DETTE MÅ ADMINS SLÅ HÅRDERE NED PÅ )
- VÅBEN PRISER SÆTTES OP ( VI HAR IKKE SÅ MANGE VÅBEN PÅ DANSKE GADER )
- ÉT FOLKELIGT DEMOKRATI PÅ SERVEREN ( MER' MAGT TIL SPILLERENE )
- POLITIET KAN TJEKKE PAKKEMANDENS PAKKER ( SKAT, TOLD OSV.)
- INDSATSLEDERENE SKAL VÆRE MERE AKTIVT, SMIDE FOLK UD SOM IKKE ER EGNET TIL JOBBET. Eksempel - ( 
[20:42 Reklame] Benny Bøsserøv: RUNDVISNING PÅ PD! Lige nu! Det koster kun 10kr pr. person! Kom og se en meget sej arbejdsplads!  - PÅGÆLDENDE BLEV ALDRIG FYRRET, OG DERFOR FØRTE TIL PD RAID )
- STRAMMERE KURS ( I FORM AT TONE, OG HVAD FOLK PÅ SIGE )

- ADMINSE TAGER ANSVAR!!!!!!!! ( IKKE PÅSTAND MOD PÅSTAND SAGER, PICK A SIDE ADMINS! ) 
Flere forslag kommer - måske.

VI ELSKER DIG STAVOX, MEN IKKE DIN UDVIKLING -  #MAKESTAVOXGREATAGAIN
//MVH - Vincent Corleone, Vlado Nielsen, Thorkild Petersen (én mand af mange navne) & Felix Corleone.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan i alverden vil du komme påstand mod påstand sager til livs? 

Jeg kan tildels godt følge dig - Omvendt betyder det bare, at den som er bedst til at argumentere vinder, og ikke nødvendigvis den som er uskyldig. Det virker ikke helt fair i mine øjne.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Vlado Nielsen skrev:

- HÅNDJERN TIL POLITIET, SÅ PÅGÆLDENDE IKKE FLYGTER!

Forslaget har været der. det kommer ikke.

1 time siden, Vlado Nielsen skrev:

- KØREKORT!

Har også været der - kommer ikke.

1 time siden, Vlado Nielsen skrev:

- ADMINSE TAGER ANSVAR!!!!!!!! ( IKKE PÅSTAND MOD PÅSTAND SAGER, PICK A SIDE ADMINS! ) 

Hvis det er  påstand mod påstand og vi ikke kan handle ud fra scener og logs er det svært at kunne gøre noget ved det.

Hvis i bare kunne starte et optagelses program ville de fleste af de problemer blive løst, vi er utroligt tit i situationer hvor vi intet kan gøre pga. påstand mod påstand og ingen beviser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan følge dig i meget af det du skriver, men vil godt sige min mening omkring dine som jeg ikke er fan af 

 

Staff skal ikke bare vælge en side hvis det bevis for noget. Man er uskyldige før det modsatte er bevist selfølgelig skal den staff som tager ens case ikke trække video bevis kortet hele tiden.

 

pakkeomdeler bliver stoppet konstant af politiet fordi mange køre rigtig dårligt (de fleste),  og udover det vil de bliver arrested konstant.

 

Indsatsleder 

Jeg ser mange + mig selv som fyrre andre hvis de simpelt hen ikke kan finde ud af hvad de laver 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Vlado Nielsen skrev:

- ADMINSE TAGER ANSVAR!!!!!!!! ( IKKE PÅSTAND MOD PÅSTAND SAGER, PICK A SIDE ADMINS! ) 

Hvis det er påstand mod påstand, uden nogen form for beviser, kan vi jo ikke bare vælge en side. Så ville det

nemt kunne ske, at en løgner vandt casen, hvilket ikke dur. Et godt råd til at vinde sine cases, er at have 

tilstrækkeligt bevis, og generelt bare kalde en case der faktisk er "gyldig", hvor det ikke kun er spillere der vil se,

om de kan ende med at komme ud af jail. Håber du forstår!

 

-Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

@Schumacher @Kagen @xKow - mere tillid til kernegruppen af spillere. Man skal ikke tro blindt på enkelt individ, det siger jeg ikke 😄
- Mere ment, så sagerne personlig gøres, istedet for de virker så håbløse.

11 minutter siden, xKow skrev:

Forslaget har været der. det kommer ikke.

Har også været der - kommer ikke.

Hvis det er  påstand mod påstand og vi ikke kan handle ud fra scener og logs er det svært at kunne gøre noget ved det.

Hvis i bare kunne starte et optagelses program ville de fleste af de problemer blive løst, vi er utroligt tit i situationer hvor vi intet kan gøre pga. påstand mod påstand og ingen beviser.

Du er ikke Autoiseret nok til at svare på det - blev bedt af Jimboe om at smide denne besked - så svare han.

Misforstå mig ej, Adminsne her inde gør et super arbejde.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Schumacher skrev:

@Vlado Nielsen jeg tænker vel at @xKow må svare på hvad han vil? Hvis det kun er Jimboe 

der må svare, hvorfor har du så ikke bare sendt forslaget til ham privat? xKow kommer blot med en mening,

hvilket er helt fint.

Min fejl så. Forstod det som en handligsregulerende sproghandling - som om han dikterede hvad der skulle komme og hvad der ikke skulle.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

For 1,5 - 2 år siden var gunshops også hovedsageligt E2-drevne og den menneskelige interaktion som DarkRP er kendt for i butikker var begrænset - og havde været det i lang tid. På det punkt og sikkert mange andre lader du nok nærmere dine drømme diktere dine minder fremfor rettere hukommelse - eller måske tænker du på et helt andet community. Men ja, RP generelt i Garry's Mod er ikke hvad den har været, og de drømmer har da førhen været en realitet - men det er lang tid siden.

 

Oftest kræver det at spillerne tager initiativ til at frembringe RolePlay, og det er som om, at dette ikke har været tilfældet i en lang tidsperiode. Hvad dette skyldes, kan vi kun gisne om. Det føles næsten som om, at de fleste DarkRP-spillere har sat sig fast i de her rutiner og vaner med, at RolePlay ikke længere er nødvendigt. Alt skal køre som det plejer. Man køber et våben, sætter sig til rette i sin base med sine printere og raider engang imellem de andre. Kreativiteten er død.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Houston skrev:

For 1,5 - 2 år siden var gunshops også hovedsageligt E2-drevne og den menneskelige interaktion som DarkRP er kendt for i butikker var begrænset - og havde været det i lang tid. På det punkt og sikkert mange andre lader du nok nærmere dine drømme diktere dine minder fremfor rettere hukommelse - eller måske tænker du på et helt andet community. Men ja, RP generelt i Garry's Mod er ikke hvad den har været, og de drømmer har da førhen været en realitet - men det er lang tid siden.

 

Oftest kræver det at spillerne tager initiativ til at frembringe RolePlay, og det er som om, at dette ikke har været tilfældet i en lang tidsperiode. Hvad dette skyldes, kan vi kun gisne om. Det føles næsten som om, at de fleste DarkRP-spillere har sat sig fast i de her rutiner og vaner med, at RolePlay ikke længere er nødvendigt. Alt skal køre som det plejer. Man køber et våben, sætter sig til rette i sin base med sine printere og raider engang imellem de andre. Kreativiteten er død.

 

 

Måske husker jeg forkert, det ved jeg ikke. Men E2 Var ikke så udbredt dengang, kan også godt være det er endnu længere tid siden.


Helt Enig - super fint skrevet.
- Lad os kickstarte Kreativiteten så.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Vlado Nielsen Hej igen.

Det jeg mente med de ting jeg skrev ikke kom, var fordi at der havde været forslag med det før som var blevet lukket, hvor der blev skrevet det nok ikke vil komme lige her foreløbig.

Det var på ingen måde for at diktere eller bestemme det var egentligt bare fordi forslagene havde været der og var blevet lukket.

Jeg tror bare der har været en misforståelse.

 

God weekend til jer der læser postet. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, xKow skrev:

@Vlado Nielsen Hej igen.

Det jeg mente med de ting jeg skrev ikke kom, var fordi at der havde været forslag med det før som var blevet lukket, hvor der blev skrevet det nok ikke vil komme lige her foreløbig.

Det var på ingen måde for at diktere det var egentligt bare fordi forslagene havde været der og var blevet lukket.

Jeg tror bare der har været en misforståelse.

 

God weekend til jer der læser postet. 🙂

Tror vi talte overhinanden - Men ja, det var også blot forslag!
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg faldt lige over noget du havde skrevet 

3 minutter siden, Vlado Nielsen skrev:

Jeg Skriver vi skal have opbygget én Politi styrke.

 

Jeg kan ikke helt lide idéen med én politi styrke. Du vil aldrig kunne få en ordenligt styrke op at køre da der ikke er nok på hver server til det - Det kommer dog an på hvor mange der bliver taget ind

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Houston skrev:

Angående den politistyrke som i snakker om, så er det jo Rigspolitiets ansvar at kunne opsætte en seriøs politistyrke.
Fungerer det ikke allerede godt nok?

Det vil jeg også mene, men jeg tror han taler om når der ikke er en rigspoliti på.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Houston skrev:

Angående den politistyrke som i snakker om, så er det jo Rigspolitiets ansvar at kunne opsætte en seriøs politistyrke.
Fungerer det ikke allerede godt nok?

Det er en minimal scare af betjnentenede som faktisk RP'er som betjente.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu vil jeg selfølgelig ikke svare på om det er rigtig og forkert da jeg mener det kan være et uheldigt øjeblik du har støt dig på.

 

Jeg synes ikke “Arrest-Baton” bliver misbrugt det er nok bare mere en fejl fra den spillere som du har mødt ingame.

@den lille annonyme

 

Håndjern kunne være et fint alternativ for den, men hvordan skulle den fungere? Skulle man røge lige i brummen eller skulle man køres til pd og smidt ind?

@Vlado Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

VÅBEN PRISER SÆTTES OP

!profit 10000

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

HÅNDJERN TIL POLITIET, SÅ PÅGÆLDENDE IKKE FLYGTER!

Lyder godt... Da de fleste hader at se pink når det bliver stunnet

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

RIGSPOLITICHEFEN OPBYGGER SIN EGEN STRUKTUEREDE POLITI STYRKE, AF HÅNDPULKKEDE KOMPETENTE FOLK.

Han kan da bare demote?

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

GENSIDIG RESPEKT ( DETTE MÅ ADMINS SLÅ HÅRDERE NED PÅ )

.... Altså.... skal folk snakke bedre til hindanden eller er jeg inkompetent og forstår ikke den linje?

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

ÉT FOLKELIGT DEMOKRATI PÅ SERVEREN ( MER' MAGT TIL SPILLERENE )

Du ved godt de fleste nye er trolls... Når du skrive mer' magt hvad mener du?

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

POLITIET KAN TJEKKE PAKKEMANDENS PAKKER ( SKAT, TOLD OSV.)

Efter? Det er alt for op eftersom at pakkeomdelere har så lidt at lave og politiet tjekker efter alt hvad folk køber... Seeds, osv osv...

hvad gør en våbenhandler så?

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

INDSATSLEDERENE SKAL VÆRE MERE AKTIVT, SMIDE FOLK UD SOM IKKE ER EGNET TIL JOBBET.

Du starter et sted... igen de fleste nye er trolls indtil de lære det er seriøst rp. hvordan mener du egnet... det er et spil du kan ikke alle paragrafferne i hovedet som nybegynder...

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

STRAMMERE KURS

 

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

( I FORM AT TONE, OG HVAD FOLK PÅ SIGE )

Mener du som når en spiller skriger af en admin? Med bandeord såsom "Fuck den her server"?

 

10 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

ADMINSE TAGER ANSVAR!!!!!!!! ( IKKE PÅSTAND MOD PÅSTAND SAGER, PICK A SIDE ADMINS! ) 

UNDSKYLD MIG! Tager admins ikke ansvar ved ikke at vælge side? Det vil være den store staffklage tid! Alle bliver da utilfredse med det! 

hvis du var i case så ville du da heller ikke kunne lide at adminen tager den andens parti uden han har beviser.

"Han kørte ind i mig" -  "Nej han kørte ind i mig og så skød han på mine vægge!" Ville du ikke blive en smule træt hvis adminen tog den andens parti mens den første var rigtig?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Vlado Nielsen skrev:

POLITIET KAN TJEKKE PAKKEMANDENS PAKKER ( SKAT, TOLD OSV.)

Jeg syntes så som pakke omdeler at man skal bestemme hvad man vil kører med. Man kunne f.eks. markerer hvad man tillader at kører med når man opretter firmaet. Og så skal man selvfølgelig også redigere det hen ad  vejen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.