Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban request


Gejl

Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:1:123772290

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg har desværre været så dum at få permanent ban fra Satvox og det er jeg ked af og jeg vil rigtig gerne have unban. Jeg lover at jeg aldrig vil bryde reglerne igen. Jeg har savnet at spille på jeres server siden jeg fik ban og især når mine venner har spillet der inde fordi jeg ikke har kunne være med og der har ikke været nogen ligeså danske servere at spille på. Siden jeg fik ban har jeg spillet meget RP på andre servere og kan godt finde ud af det nu iden at bryde reglerne. Hvis i giver mig unban bliver jeg den galdeste dreng i verden fordi jeg kan spille på jeres server sammen med mine venner igen. Håber jeg får unban 😄 Og hvis jeg ikke gør går det nok for såhar jeg bare lært konsekvensen ved at bryde reglerne 😞

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:123772290

Grund: Troll - Flygter fra case - 'Det da sjovt at køre folk ned så det gør jeg'

Navn: EmilGejl

AdminID: STEAM_0:1:61645114 - ZzeA [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 24-06-18 00:36


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.