Hop til indhold
Stavox

[Solved] Crasher i andre også


Aske

Recommended Posts

Er der andre 64-bit spillere der nogle gange chrasher mens du løber rundt med våben og så fryser ens spil bare så man skal genstarte spillet 

 

Skynd jer bare at skrive neden under hvis I andre os oplever det så kan vi få det fixet

Link til kommentar
30 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

@Aske Hvis jeg må komme med mit bud, så tror jeg nok det er fordi at 64bit versionen jo er en "Beta", hvillket betyder at der nok er større sandsynlighed for at spillet crasher pga forskellige ting.
image.png.1503180ba3f3a9757eea9646cacafd8c.png
Men hvis du vil rapporter en bug med en detaljeret beskrivelse af fejlen, tror jeg at du kan prøve og skrive til Dynn, som vist har kontakt til udviklerne.

Problemet ligger ikke i at man crasher problemet er at ens spil fryser mens en charektor(stavet af helvedes til) stadig løber rundt og interagerer med serveren dog mens ens egen skærm er frosset. Hvor at personen der er frosset ikke kan klikke ud af spillet på nogen måde 

 

Her vil jeg se det som en problem for garrysmod fordi man har ingen mulighed for at lukke spillet på andre måder end at holde den store knap nede på din pc (hvilket folk der ved noget om pc'er ved ikke er godt for en computer og dens dele)

Link til kommentar
Lige nu, Sekondløjtnant Sand skrev:

Ok det kan jeg godt se ikke er så godt, især for ens computer hvis man er nød til at gøre det.

Men har ikke selv oplevet det, så jeg ved desværre ikke hvad man kan gøre for at løse det, måske en anden kan komme med et bud her?

Tror også jeg går tilbage til 32 i dag. har chrasher med det 5 gange eller sådan noget på en dag

Link til kommentar
5 timer siden, Ralle White skrev:

Jeg har haft 64-bit på lige siden jeg fik unban (9. december), og har kun crashet 2 gange - før crashede jeg mindst 4-5 gange om ugen. Så tror det kommer an på dine specs, gmod settings/launch options og addons.

Nogen dage kunne jeg fryse 4-5 gange om dagen

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.