Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - TheBirds


TheBirds

Recommended Posts

Ingame navn: TheBirds.

SteamID:  STEAM_0:0:43235588.

IRL Navn: Jeppe Jessen Lorenzen.

Alder: 15.

 

Har du tideligere erfaring med adminstrative jobs i et spilcommunity:

Jeg har været admin på 1 gmod server som er Zypress og har også været co-owner på en mindre server ved navn Moonshine Darkrp, 1 CSGO hvor jeg har været head admin, og et par Rust servers. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg har spillet Gmod i over 1k timer (på flere accounts), og jeg har været admin på nogle så jeg har noget erfaring med det. Jeg er retfærdig. Jeg spiller Garry´s mod hele tiden hvis jeg ikke spiller Rust så jeg kan være på rigtig meget. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja det har jeg da jeg var admin på andre servers brugte jeg også ULX, og jeg har også binded en command til at komme ind i menuen. Og jeg ved hvor næsten alle commands er.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg snakker flydende dansk jeg bruger altid min mic ingame og jeg kan også snakke flydende engelsk hvis der kommer nogle der ikke må være her.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:

Hverdage kan jeg nok være på 15:30-16:00 til 21:00.

og i weekenderne kan jeg være på fra 12:00-00:00 

Nogle dage kan det godt være jeg ikke er der, hvis jeg skal være sammen med venner, eller forskellige andre sociale aktiviteter.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er meget retfærdig og "vil nok blive en god admin" Har nogle players sagt på flere servers. Jeg kommer til at spille på serveren hver eneste dag. Jeg er også meget nede på jorden hvilket vil sige at jeg ikke bliver sur hvis folk begynder at tale "lort" til mig så jeg muter dem bare højst sandsyneligt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.